lauantai 9. marraskuuta 2013

Sarvet ja koristeet...







Olen jo pitkään miettinyt mitä ripustaa sarviin,
jotain 
pientä kivaa
mutta ei liian jouluista…

Tänään olimme R:n kanssa fiilistelemässä
Wanhassa kaupungissa ja nämä ihanuudet ovat siltä reissulta.

Kuparisia pieniä joulukoristeita sekä muutama 
ihana printtikortti.

Muutakin pientä kivaa tarttui matkaan,
mutta siitä sitten myöhemmin…

Kivaa lauantai iltaa täältä kynttilämeren
keskeltä,







perjantai 8. marraskuuta 2013

Viikonloppu- RO-RAUHA...





Mikä viikko!

Ihanaa että viikonloppu ja saa hetken puuskuttaa
rauhassa, rauhoittua….

Tähän viikkoon mahtunut niin paljon kaikkea
että tämä pieni pää ei kerralla pysty käsittelemään…

Mutta viikonloppu vapaa,
henkäisen syvään ja olen vaan,
nautin, 
rauhassa, rauhasta!
RO!

Lakkaa katumasta eilistä,
kieltäydy pelkäämästä huomista
ja elä kaikessa rauhassa tätä päivää.
Heitä pois turhat murheet.
Se takuulla kannattaa.
Tuntematon




torstai 7. marraskuuta 2013

Kauriit kaapista, pikkukuusi metsästä...






Kauriit pääsivät taas kaapista esille,
pikkukuusi tarttui matkaan metsästä iltalenkiltä.

Ihanaa torstai iltaa,
nyt Sinkkuelämän pariin :)


keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Mun keskiviikkoa...








Tänään oli niin ihanaa tulla kotiin,
sytyttää kynttilät, kaivaa esiin joulu sisustuslehtiä,
keittää pikkuisen glögiä
ja vaan hengähtää syvään
ja rauhoittua.

Vaikka vasta ollaan Keskiviikkossa
tämä viikko ollut täynnä kaikenlaista
härdelliä ja häsäämistä,
että allekirjoittanut jo nyt ihan puhki.

 Vielä pienelle happihypylle
ulkoilmaan koiran kanssa
ja sitten hetkeksi divaanille telkkarin ääreen.

Että sellainen Keskiviikko rannikolla :)

Mukavaa loppuviikkoa,









sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Sunnuntain sarvipäitä...



Ei tullut kuvia parvekkelta , ei :)

Aamu niin sumuinen ja synkkä,
neljän jälkeen töistä tullessa,
guess what,
aurinko laskenut!!!!!
( jos tarkkoja ollaan niin tänään se laski täällä etelässä 16.15,
 huomenna pari minuuttia 
aikaisemmin, revi siittä… :) )
Arhg, kohta aamusta iltaan yhtä pimeyttä…

Joten ehkä nämä sarvipäät hyvä kohde tänään,
kertoo kuvaajan moodista tähän pimeyteen :)




Pimeydestä huolimatta, 
pidetään valoisa mieli yllä.
Uutta viikkoa kohden hymyissä suin,


lauantai 2. marraskuuta 2013

Kurkitus parvekkeelle...



Tällä laitettu parvekkeelta  
talvikuntoon.
 Aamulla aurinkoa, iltapäivällä
kaatosadetta.








Yks kaks tuli niin pimeää, 
ettei kamera ja minä enään nähty asioita samanssa valossa ;)

Kunhan ehdin jossain valoisaan välissä
kuvaileen, 
näette lopputuloksen...

Puss ja kivaa iltaa,