sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Eilisen fiiliksiä...












Kuten jo eilen kerroin,
serkkupoika,
joka mun silmissä ihan master chef ruuan laitoin suhteen
yllätti,
ja saapui ruokakoreineen
tänne meille ja valmisti aivan
mielettömän 
ihanan illallisen.

Mikä sen upeampaa kuin
saada omassa kodissa
istahtaa
 valmiseen 
pöytään.

Tämä päivä menny niin löffäilyn
merkeissä
sohvan pohjalla,
tekemättä yhtään mitään.

Mutta tällaisetkin päivät välillä
paikallaan.

Ja nyt takasin sohvalle makaamaan ;)
Rentoa sunnuntai iltaa,


lauantai 15. maaliskuuta 2014

Rakkaita...


Mulla ihan paras
suku!

Tänään serkkupoika vaimoineen
saapui tänne rannikolla,
yllärinä,
korin kera.

Kusiini
majoittui keittiöön,
(vaimon ottaessa rennosti sikaarimummo pään alla ;))
ja valmisti käden käänteessä meille
aivan super illallisen.
Kuvia lisää huomenna,

Jälkiruuaksi O:n valmistamaa
taivaallisen herkullista
suklaakakkua.
( isän poika ;) )

 Sanoisin,
 bueno ilta!





Rakkautta risuihin...




Rakastan näitä risuja, 
hiirenkorvilla,
herkkää,
suloista.
Uskoa, uuteen,
keväseen,
kesään!

Ihanaa viikonloppua!




torstai 13. maaliskuuta 2014

Ihana ilta, lenkkiä ja kotia





Tänään livahdin töistä valoiseen aikaan,
verkkarit jalkaan ja nauttimaan NIIIIIN upeasta 
aurinko illasta metsässä,
karvakuonon ja kameran kera!

Voi kun karvakuono nautti,
emäntä tuskaili,
joka ikinen risu ja männyn käpy kiinni 
turkissa,
plus kaikki kura,
suihkun ja jopa pikkuisen saksia avuksi,
ja taas sisätiloihin sopiva koira;)

Ylinnä olevan mini kävyt laitoin taskuun 
ja nyt kotona olohuoneen tarjottimella.





Ja mitä parasta,
huomisen jälkeen viikonloppu!

Halit,


keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Tänään keittiössä….






Vaaleutta!

Keittiön musta pöytä vaihtui tänään valkoiseen
pöytään.

Moderni, korkeakiiltoinen.

Hah, nyt voisin vaikka maalta taustaseinän harmaaksi,
tai jopa mustaksi :)

Mutta ei nyt vielä, mutustelen
ajatuksen kanssa vielä hetken.

Viikonloppuna maalailenkin sitten vaihteeksi
valkoisella kun eteisen ja pikkukullaan kaapit saavat
uuden värin pintaassa.

Aurinkoista loppuviikkoa!




tiistai 11. maaliskuuta 2014

Tiistain pikakuulumisia...




Alku viikko ollut yhtä lentoa,
onneksi huomenna taas meno pikaisen rauhoittuu...

Bonus lapsi muutti tänne taas takasin,
oma pikku kullan saan kotiin kuukauden päästä.

Saas nähdä ollaanko me tällä menolla neljän koti rannikolla?!

Terkut täältä!

Puss,







sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Kuka ei kuulu joukkoon...






Täällä puri taas sisustuskärpänen
ja paikkoja laitettu uusiksi
sekä niinkun näkyy
myös
 pikkaisen hulluteltu ;)

Kivaa sunnuntai iltaa ja alkavaa viikkoa!