sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Se tuli ja meni...




Kun on viikonlopun töissä, 
ei oikein ehdi huomatakkaan että on viikonloppu.

Eilen töiden jälkeen ehdin kuitenkin 
hetken nauttia ihanasta aurinkoisesta iltapäivästä
parvekkeella,
Prosecolla skoolaillen ;)


Tiistaina haenkin oman muruseni lentokentältä
kotiin!

Kaksi kuukautta lentänyt
kuin
siivillä,
samalla kuitenkin tuntuu
  ikuisuudelta.

Olen niin onnellinen saadessani R:n kotiin,
mutta myös muruseni puolesta onneton,
koska tiedän että sydän taitaa jäädä Sallaan...





Ihanaa uutta viikkoa,



lauantai 5. huhtikuuta 2014

Leikkittelyä photoshopilla...



Tänään saanut oppia photoshopilla
työsketelystä.

Tällä voi tehdä vaikka mitä,
tänään leikitellyt Titon kuvalla…

Hauskaa!!!!
Ihan uusi maailma!

Tarkoitus olla laittaa kuvia 
parvekkeelta, mutta niitä sitten myöhemmin...

Tää jatkaa leikettelyä tällä 
photoshopilla:))))

Innoissaan ja niin ihmeissään tästä
uudesta maailmasta.

Halit ja viikonloppuja


torstai 3. huhtikuuta 2014

Taas tulppaaneja...






Torstaista on tullut minulle selkeästi tulppaani päivä;)

 Valkoisia.

Tällä kertaa tulppaanit  jokainen omissa pikku pulloissa.
Yksinkertaisen kaunista,
mielestäni.



Kivaa loppuviikkoa teille kaikille,
oma meneekin,
viikonloppu mukaanluettuna
töiden merkeissä,


mutta kivaa sekin :)

Hali,




sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Ei tahtois kotiin…






Upea pidennetty viikonloppu vietetty täällä Sallassa
ja ymmärrän hyvin että pikkukulta ei tahdo tulla kotiin
nyt kun harjoittelujakso täällä valmis.

Minäkin saanut osani tästä lämpimästä vieraanvaraisuudesta.

Paljon ollaan ehditty,
tehty ja nähty.
Akut ladattu.

Ja sinulle K iso kiitos 
kaikesta
huolenpidosta.
Arvostan, isosti!

R saanut kokea jotain 
joka jää elämään sydämeen loppuiän.


Haluaksin,




lauantai 29. maaliskuuta 2014

Mahtava päivä...



Tänään päässyt kokoeilemaan
 jotain uutta.

Minut vietiin mäkeen 
ja laitettu laudalle!

Ja huh,
 ensiksi meni ainaskin vartti ennekun pääsi pystyyn,
sen jälkeen sata kertaa pyllyllään,
ylös ja taas pyllyllän,
kunnes "idea" aukes
ja WAU,
niin kivaa!





Illalla hyvää ruokaa ja mukavaa seuraa.
Ja jalat niin hapoilla;)

Huomenna taitaa
olla
 telemark päivä!





Ihanaa viikonloppua ihanaiset!

Tää jatkaa nautiskelua!

torstai 27. maaliskuuta 2014

Lapin rauhaa...








Täällä sitä nyt ollaan,
vihdoin,
rakkaiden kanssa.

Jälleen näkemisen riemua,
vaikkakin toinen lause kullalta oli
kestänköhän sua nämä muutamat päivät;)

Lämpöä ilmassa,
R:n työnanatajan iso lämmin halaus,
työkaveriden iloinen vastaanotto,
naurua ja paljon huumoria.

Ymmärrän miksi R viihtyy
ja tuntee olonsa kotoisaksi.

Tiedän jo nyt,
tästä tulossa ihana viikonloppu!


tiistai 25. maaliskuuta 2014

Ja kohta taas mennään...



Kaksi intensiivistä päivää vietetty Vierumäellä,
kuntotestausta ja kokoustelua ;)

Olipa mieluisa yllätys nähdä kuntotestin tulokset,
tää vanha ruho ei olekkaan niin rapakunnossa kuin oletin.

Kollegoiden kanssa kahden päivän antoisa 
ryhmätyö,
paljon uusia eväitä arjen tekemiseen.

Nyt laukun purkua
ja uudelleen pakkaamista.

Huomenna työpäivä,
illallista ja Sami Hedbergiä
työporukan kanssa
jonka jälkeen yöllä Helsinkiin
ja matka kohti Sallaa alkakoon.

Ihana parin päivän loma edessä
aurinkoisissa ja lumisissa maisemissa
 Sallassa
ja
  pikkukullan kanssa oleilua.

Tällä jaksaa;)