lauantai 26. joulukuuta 2015

Sydämiä ja pieni jouluenkeli...




Tämän kauniin kirjan sain joululahjaksi.
Tällaisia voisi ehkä jopa itse harjoitella tekemään.

Tällä on pyhät mennyt todella rennosti,
oikeastaan totaalisesti sohvan pohjalla.

Tänään sentään saanut pari koneellista pyykkiä
pestyä sekä reipas lenkki karvakuonon kanssa
aurinkoisssa mutta niin kylmässä tuulessa.

Nyt voi taas hyvällä omatunnolla mennä
jatkaan makoilua:)




Olin aivan unohtanut nämä muutama vuosi sitten
ottamani kuvat
hyvän ystäväni pikku kultakimpaleesta
mutta kiitos facebookin kun muistutti :)





perjantai 25. joulukuuta 2015

Tyytyväinen leijonaperhe...



Meillä ihan superi jouluaatto takana!

Lämminhenkinen,
iloa ja naurua täynnä
rakkaiden ihmisten kanssa.




Kuten huomaatte on meidän keittiön seinälle ilmestynyt
uusi taulu,
joulupukin tuoma,
isoisäni maalaama.

Vaikka sisustamisessa olen todella arka
värien suhteen tämä taulu kuparinvärisine leijonineen 
löysi heti
 arvoisensa paikkansa keittiön seinällä.





Eikö näytäkkin juuri siltä,
tämä leijonaklaani nauttinut mitä parhaimman aterian
ja
 nyt vaan chillailun aika rakkaiden seurassa.



Ihania pyhän jatkoja
 teille ja läheisimmillenne!


torstai 24. joulukuuta 2015

JOULU...




Saa relata,
saa loikoilla ja pelata.

Saa viettää pyjamassa päivää
ilman huolen häivää.

Saa kaivautua torkkupeiton alle
kainalossa kaveri tai turre.

Ihan parasta!




keskiviikko 23. joulukuuta 2015

SE on niinkun melkeen täällä...


JOULU!

Täällä yritetään päästä tähän moodin
kuunnellen Michael Bublèn joulu lauluilla
mutta mieli huutaa 
sitä valkoista pöperöö!

Mutta kyllä me vielä kaivetaan
tämä fiilis esiin:)

Huomenna viimeistään,
 kun menemme,
viettämään joulua tätini luo
(isäni karkasi Espanjan lämpöön)
Tähän asiaan liittyen saatais olla
"muutama" asia sanomista, 
mutta näin joulun alla jätän sanomasta:)

Joulu on ilon juhla!


Ihanaa joulua teille 
kaikille <3





tiistai 22. joulukuuta 2015

Kuin silkkipaperia...


 Makuuhuoneeni
tulppaani
kuivahtanut niin kauniisti,
että näyttää siltä kuin olisi silkkipaperista kääritty.

Huomenna vielä viimeinen rutistus
ja sitten meillä rauhoitutaan muutamaksi päiväksi
 nauttimaan 
tästä lumettomasta lämpimästä joulusta :)





maanantai 21. joulukuuta 2015

Hempeitä tuoksuja...



sekä
nuutuneita 
tulppaaneja,
mutta omalla, jopa melkein jotenkin
herkällä tavalla kauniita
joten saavat vielä kukkia keittiössä.



Eilen vanhan kaupungin reissulla tarttui mukaan
vielä pallojen lisäksi nämä kynttilä purkit, 
 se mikä näissä ihan parasta,
tuoksu niin ihana lempeä,
 että jopa tällainen allergikkoinen herkkänokka
 pystyy näiden tuoksusta nauttimaan
aivastamatta:) 




sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Kaunokaiset 20/24


Pikainen piipahdus 
sateisessa Vanhassa Kaupungissa
ja
tällaiset ihanuudet
tarttui matkaan.