Tarkoitus oli kovasti lähteä
nauttimaan viikonlopusta
mökille
mutta pikku kulta
ollut viikon sänky potilaana kovassa kuumeessa
ja Perjantaina
todettiin keuhkoputken tulehdus
joten
mökkeilyä sitten ensi viikonloppuna....
Koti viikonloppu käytetty
tehokkaasti,
täällä siivottu, siirrelty ja sisusteltu
koko päivä.
Vessa jynsätty lattiasta kattoon,
höyläpenkki muutti minun makuuhuoneesta eteiseen
jonka myötä tietty makuuhuone sai uuden ilmeen :)
R:n huone myös muutoksen kohteena,
ja kivaa,
sain monen vuoden tauon jälkeen
luvan astua tähän pyhään valtakuntaan hääräilemään.
Että sellainen lauantai rannikolla :)
Ihanaa viikonloppua!
Puss,