maanantai 9. syyskuuta 2013

Copper inspiration...








Kyllä tämä kupari on vienyt mun sydämen 
yllättäen,
totaalisesti.

Luulen että huomenna sparypurkki
taas kaivetaan esiin ja mun makuuhuoneen lamppu
saa uuden värin pintaan!

Inspiroivaa viikonalkua!
Ja lämpimästi tervetuloa uudet lukijat!





sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Muutoksia Part Two...














Niinkun eilisessä postauksessa kerroin,
täällä meidän rannikko kodissa on siivoiltu ja sisusteltu koko 
viikonloppu.

Ja mikä mikä ihana "luottamus lause"
tyttäreltäni joka varmaan viiden vuoden jälkeen
päästi minut hääräämään hänen pyhään
valtakuntaansa!

R itse innostui viimeviikolla lavasängynpäädystä
jonka itse eilen maalasi valkoiseksi.
(tätä olen jo pitempään hänelle ehdottanut,
mutta vastaus aina  tiukka EI :) )

Tällaisen sisustuksen sain aikaiseksi,
(tarkan valvonnan alla,
ja monen hänen valitsemansa fiiliskuvan
pohjalata)

Ihanaa sunnuntai iltaa!



Muutoksia part One...








Tarkoitus oli kovasti lähteä
nauttimaan viikonlopusta
mökille
mutta pikku kulta
ollut viikon sänky potilaana  kovassa kuumeessa
ja Perjantaina
todettiin keuhkoputken tulehdus
joten
mökkeilyä sitten ensi viikonloppuna....

Koti viikonloppu käytetty
tehokkaasti,
täällä siivottu, siirrelty ja sisusteltu
koko päivä.

Vessa jynsätty lattiasta kattoon,
höyläpenkki muutti minun makuuhuoneesta eteiseen
jonka myötä tietty makuuhuone sai uuden ilmeen :)

R:n huone myös muutoksen kohteena,
ja kivaa,
sain monen vuoden tauon jälkeen
luvan astua tähän pyhään valtakuntaan hääräilemään.

Että sellainen lauantai rannikolla :)
Ihanaa viikonloppua!

Puss,



torstai 5. syyskuuta 2013

Syysfiiliksiä parvekkeelta....










Parveke syysasussa :)

Sain niin inspisruiskeen, kun kolleegani 
näytti kuvia kesämökille tekemästään
saunamökkki muutoksesta!

Se fiilis, waude!

Toivottavasti joskus jossain,
nähdään myös tämän mielettömän hyvän maun
omaavan kollegaan koti jossain!
(jos ei muuta, teen matkan Vaasaan :) )

Meillä sai parvekkeen tausta seinä tänään tapetin!
Sarjassa hullut ideat,
sinitarralla kiinni,
mutta pysyy
ja tykkään kovasti paljon.

Heips, huomenna Perjantai ja viikonloppu vapaaa.
Jos pikku kulta tervehtyy, viikon jo kohta ollut 
sängynpohjalla,
reppaana, 
edessä matka mökille takkatulen ääreen 
ja
tähtiä ihailemaan!


Puss,

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Sarvipäitä...






Rakastan, rakastan, rakastan
näitä sarvia ja kalloja!

Kotoamme löytyy sarvia kaksin kappalein,
yhdet pienet mustat (sray maalattu :) )
toiset isot ruskeat
taulussa sarvipäinen kallo,
hopeinen Amsterdamista ostettu hirvenpää
sekä yksi lyhty mustine sarvineen.

Niin käheitä,
vai mitä oot mieltä?

Keskiviikko terkuin,




maanantai 2. syyskuuta 2013

Kivat Kortit -näitä lisää...








Meidän  ihanallaHangon kyläilyllä Minna
 vei meidät
kivaan sisustuskauppaan 
Villa Himaan.

Kauppa täynnä kaikkia ihanuuksia,
mutta hillitsin itseni,
todellakin,
ja mukaani lähti vain nämä hauskat kortit.

Alunperin oli tarkoitus laittaa ne kehyksiin,
mutta päädyinkin tällai, ihan naturell :)

Jotenkin kepeempää, 
(onko tämä edes sana?! )
 näin ilman kehyksiä.,
mielestäni...

Kortteja voi myös tilata netistä

R oli niiiin pettynyt kun en tuonut näitä myös
hänelle,
joten meille näitä kyllä joudun tilataan lisää...

Niin kuin yhdessä kortissa luki:

 LESS IS 
NOT MORE.
MORE IS
MORE.

(Aika hauska lause jos oikeen alkaa ajatteleen)

Maanantai terkuin,







sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Rannikkolaisten Elokuuta....









Niin se tuli ja meni,
Elokuu...

Aurinkoinen,
lämmin,
hauska,
kiireinen,
tapahtuma rikas,
ihania hetkiä rakkaiden seurassa,
pimeneviä iltoja,
torkkupeittoa ja villasukkia
ja 
paljon paljon 
fiilistelyä kynttilänvalossa.

Tervetuloa Syyskuu!

Kaikkea hyvää kaikille teille
 näin uuden kuukauden
kynnyksellä
 ja
 kiitos että jaksatte kanssani
kuukaudesta toiseen, 
lämmittää tätä pientä sydäntä.

Halit,