keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Kuparia ja komediaa...






Alkuviikon vähän apeana,
keskiviikkoona suu jo messingillä :)

Hauskat kaksi päivää viettänyt kollegoiden kanssa uutta tulevaa
ihaillen ja kovasti nauren.





Eilen illalla Casinolla katsomassa aivan loistavaa
stand up komiikkaa Sami Hedbergin
ja Ilari Johanssonin seurassa.

En muista koska olisin kaksi ja puolituntia
nauranut yhteen soittoon kyyneeleet silmissä!
Voin lämpimästi suositella.

Ja hauska senkun jatkuu,
illalla lähdemme sukulaisten kanssa syömään
upeaan Michelin tähden saaneeseen
 Ravintola Posteresiin
jossa ruoka taatusti taivaallista!

Kivoja keskiviikon jatkoja rannikolta,







maanantai 28. lokakuuta 2013

Katastrofin aineksia ja katajan oksia...






Vapaapäivä,
ja olisi kai pitänyt jäädä vaan sänkyyn!

Ensiksi,
teini nukkui pommiin
(kymmenen aamuna?!)
ja aivan kamala huuto heti herätessään,
kello ei soittanut,
syy minun?!!!
skootteri viety talvi säilöön eilen,
bussi mennyt,
hiukset huonosti,
missä vaatteet!!!!

Kun tästä kaikesta selvittiin,
kiukkuinen teini neiti kuskattu kouluun,
rauhaisa metsä lenkki,
havujen poimista,
likainen märkä koira,
koiran pesu,
kuppi kahvia,
muutama valokuva,
latausta koneelle, 
kamera lattialla,
linssi kahdessa osassa
ja nyt ei kamera enään todellakaan toimi niinkun pitäsisi!

Taitaa olla uuden linssin osto edessä,
äääh, puuuh, plää!

Että tällainen viikon alku rannikolla,
SITÄ myrskyä odottellessa :)





sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Peilin kautta...






Täällä herättiin aikaisin aamulla
ja sain vielä tunnin lisäaikaa kellojen siirtämisen vuoksi.

Ennen töihin menoa ehdin siivota ja napata muutaman kuvan 
valoiseen aikaan.

Kuten kerroin, viiimeviikon aikana täällä taas siirtyi 
huonekalut uusiin paikkoihin,
liekö tämä siirtely jonkinlaista ennakkoa 
joulun virittelyyn ?!

Jotenkin, ihan tosi fiiliksissä tulevasta joulusta,
mutta vielä meinaan malttaa hetken odottaa...

Sunnuntai terkuin,






lauantai 26. lokakuuta 2013

Valoa pimeyteen....






Täällä valmistutaan totaalisen pimeään kauteen,
ja asittavissa myös jonkun asteen talvi/joulufiilistelä,
ja hei nyt vasta lokakuu!!!

Töissäkin pitäis kai alkaa joulua jo pikkuhiljaan somistaan
joten ehkä kotonakin joulukuusi jo Marraskuussa :)
(joulu aattona sitten keräillään havuja lattialta)

Ihan hirveä ongelma, minkä on meidän joulun väri, 
ollut punaista, kultaa, hopeeta, valkoista, mustaa....


Iso KIITOS teille jotka jaksoitte parin viikon koneettoman/loman
aikaan piipahteleen täällä, 
vaikkei mitään täällä tapahtunutkaan.

Mikä luxus lauantai, selailla teidän kaikkien ihania postauksia!
Ja edelleen anteeksi, huono kommentaoimaan...

Lauantai iltaa rannikolta,









Viikonloppu tunnelmia...





Vaikkakin edelleen kaipaan lämpöön takaisin
täytynee myöntää että onhan nämä synkät, sateiset syysillat
myös ihania.



Kynttilän valossa villasukat jalassa
kuunnella sateen ropinaa...

Taas kotiutui yksi lyhty kotiin, mutta eihän
koskaan voi olla liikaa lyhtyjä ja tuikkuja ;)
( The Light lyhty Askosta)

Tunnelmallista viikonloppua,



torstai 24. lokakuuta 2013

Ihanat uudet tuikkukupit ja kotiutumista...






Ei enää kuparia meille ;)
Ne kuuluisat viimeiset sanat...

No kuitenkin, taas lisää.
(joten vannomatta paras)

Ennen meidän reissua tilasin Ellokselta nämä
ja tänään ilokseni saapui perille.

Mutta voitteko kuvitella, että näiden
kahden tuikkukupin myötä 
innostuin sisustaan koko olohuoneen uusiksi,
pienestä näemmä se inspis irtoaa:))))

Täällä ollaan myös uuden koneen lumoissa,
vaikkakin tällaiselle Windows käyttäjälle
tää Mac niiiiiin vaikea ja outo,
mutta kuitenkin, luulen että mekin vielä löydämme
yhteisen kielen, pikkuhiljaa...

Ihanaa tulevaa viikonloppua!


keskiviikko 23. lokakuuta 2013