keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

Tulppaanit, pulloissa...





Kävin eilen, koti matkalla,
Ikeassa,
ja mukaani tarttui nämä kauniit pullot.

Laitoin tulppaanit pullon sisään.

Aika hauskaa,
ennen en ole kotiin ostanut kuin valkoisia tulppaaneja,
mutta tämän vuoden tulppaanit järjestelmällisesti olleet liloja;)

Ikeasta tarttui mukaan muutakin pientä,
mutta siitä sitten joku toinen kerta.

Ja Minna, viikonloppuna tartun sun Ikea haasteeseen!

Kivaa Keskiviikkoa,



Alkuviikkoa, työn merkeissä...



Alkuviikko, mennyt idyllisessä ympäristössä
työn merkeissä.

Upea, persoonallinen hotelli,
45- vuotias papukaija tyttö nimeltään Jaakko,
ilta ruokailua  molto buena
paikassa Ravintola Sergio´s.
(suosittelen lämpimästi)


Karvakuono haettu kotiin hoitopaikasta
josta vähän jopa empi tahtooko edes lähteä kotiin.

Huomenna on taas intoa täynnä
aloittaa normi arki.

Ja lopuksi tarvii todeta,
vaikka tekee aina niiiiiiiin hyvä olla poissa
on ihanaa
palata omaan kotiin!

'



maanantai 3. maaliskuuta 2014

Kyläilemässä...



Mukava viikonloppu takana ystävätteren luona.
Hyvää ruokaa,
juomaa sekä mukavaa yhdessä oloa.

Laskiassunnuntaina ulkoilua
kauniissa ympäristössä
valitettavasti
vesisateessa ja sumussa,
mutta kyllä hernekeitto maistui hyvälle
ulkoilun jälkeen!

Kiitos M!








perjantai 28. helmikuuta 2014

Ihana odotettu viikonloppu...





Ihana viikonloppu.

Tänään nautiskellaan vielä serkun pojan kanssa
täällä rannikolla.

Superit kaksi viikkoa yhteiseloa takana,
paljon henkeviä keskusteluja, kitaransoittoa
ja 
toivoa,
uskoa,
huomiseen,
elämään.

O, olet rakas
ja KIITOS näistä
kahdesta viikosta
( ja tiedän ettet tätä koskaan lue, koska bloggaaminen
on varmaan sarjassa sooo booooring juttuja ;) )


Huomenna tämä mamma suuntaa
turkkuseen viettämään mukavaa
viikonloppua rakkaan ystävätteren luokse!

Koira jää hoitoon serkkun pojalle
koska alkuviiko menee
minulla vielä
turussa työjuttuja parissa
ja kyläpaikassa
koira joka saatais syödä meidän karvakuonon aamupalaksi ;)

Tällä viikolla myös varattu lennot Sallaan
omaa pikkukultaa moikkaan,
mun elämän valoa.

Rannikolla tänään elämä hymyilee!




keskiviikko 26. helmikuuta 2014

Keskiviikkoa ja kaapin paikka….








Vaikka tääl blogin puolella olen mennyt viime
aikoina pikkasen "puolivaloilla"
kotona tapahtuu koko ajan jotain pientä….

Voi kun odotan niin malttamattona
että pääsemme lattioita maalaamaan,
valkoiseksi.

Mutta jos tämä lämmin jatkuu,
ei aikaakaan kun pääsemme viikon lopuksi
saaristoon odottelemaan lattian kuivumista 
ja viettämään mukavaa kolmen koplan aikaa.



Kivaa Keskiviikko iltaa,




lauantai 22. helmikuuta 2014

Viikonloppu...






Tervetuloa ihana viikonloppu!

Tänään työpäivä, kiva sellainen,
"bonus" lapsen valmistamaa
avokaado pastaa,
suomipeli
ja 
 mukavaa oloilua.

En valita ;)

Relaa viikonloppua,


torstai 20. helmikuuta 2014

Parveke tunnelmia...





Tänään oli niin tarkoitus laittaa 
parveketta keväisempään kuntoon,
mutta sitten alkoi sataan lunta ja tuntui että vielä 
saa talvinen fiilis säilyä…

Sohva sai kylläkin uuden päällisen
sekä sikaarimummo muutti parvekkeelle poltteleen sikaariaan ;)


Mukavaa loppuviikkoa,