lauantai 31. toukokuuta 2014

Our DayBed...



Parvekkeen siivous johti tähän,
lavat sisälle, patja päälle
ja aivan loistva uusi löffäys paikka.

Tässä tänään makoiltu koko
päivä
dekkarin kimpussa.

Nyt tarvii taas hehkuttaa tätä meidän
ihanaa sukua,
kun täällä kotona pahan allergian kourissa,
sain  puhelun,
mun mökki siivottu,
lattiasta kattoon
puita ja heiniä poistettu tontilta…

Kyynelhän täällä tuli,
yllätyksestä,
ilosta,
rakkaudesta.



Maanantaina matka taas
pääkaupunkiin ja uusiin tutkimuksiin
ja suuri toivo että keksivät tällä akalle jonkun
sellaisen hoidon
jotta vois täysin rinnoin
nauttia 
kesästä!

Viikonloppua,
hyviä sellaisia,

perjantai 30. toukokuuta 2014

Makkarin kollaasiseinä...



Tänään kaivoin kaikki taulut jotka olleet jemmassa
ja tein omaan makuuhuoneeseeni kollaasin niistä.

Niin ja tietty näiden syystä koko
makkarin sisustus meni uusiksi…

Ja paljon muutakin.
Kun se iskee niin silloin täällä tapahtuu,
isosti :)

Viikonloppuja,








keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Ei haittaa vesisade, tänään...



Ulkona sataa vettä vaakatasossa,
täällä nautitaan pelkässä kynttilänvalossa,
takkatulen lämmössä.

Vaikkakin lämpöä odottelenkin kovasti
takaisin,
nyt ei haittaa vaikka sade piiskaa ikkunoita,
tänään
rannikolla fiilistellään…

Halaus,







tiistai 27. toukokuuta 2014

Tiistai - pieni muna ja nuppulla olevia pioneeja...



Voi kuinka se sää muuttui
sekunnissa.
Meidän mittari näyttä +4 astetta.

Tänään oli vaan niin pakko
päästä neljän seinän sisältä ulos.

Ehdin metsälenkille,
juuri ennen sadetta.

En ole koskaan nähnyt näin kaunista
linnunmunaa,
mimimaalisen pikkuriikkinen,
hempeän turkoosi.





Kävin myös ostamassa meille
muutaman pioniin,
vielä nupussa,
mutta kauniin herkkiä myös näin.

Tiistai terkuin,










maanantai 26. toukokuuta 2014

Inspiration- old wooden benches...



Vanha puu, upeita penkkejä
 ja
 kauniita asetelmia,
herätättää minussa ainaskin suurta inspiraatiota.











Kivaa uutta viikkoa,


sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Kotiarestissa...





Täällä nautiskellaan ihanista kesäpäivistä nyt
muutama päivä sisätiloissa.

Tämä armoton siitepöly ei tehnyt iholleni hyvää
ja koska aurinko atoppiselle iholle parasta lääkettä,
yritin parannella jo tulehtunutta ihoa auringossa 
joka teki vielä pahempaa…

Ja koska vaatekaapistani ei löydy
burkaa, pysyttäydyn nyt sitten kiltisti muutaman päivän lääkärin määräyksestä
sisätiloissa:)



Tällä kylläkin yksi karvapallo joka ei asiasta
nyt niin innoissaan,
mutta oma paikka pöydän alla taitaa olla kuitenkin kiva paikka
rentoon löffäilyyn.

Illalla kannustetaan
 Suomi voittoon!


lauantai 24. toukokuuta 2014

Perjantai, jivee ja serkkuja ;)


 Alku ilta vietettiin kummitätini luona,
ihana 75- vuotias,
 niin  nuorekas,
teräsnainen,
ihailen,
isosti!

Shamppaniaa kultahipuilla,
mansikoita…

Kummitätini luota löytyy
myös paljon isoisäni tekemää
taidetta,
toteemit yksi niistä.
Meilläkin mökillä yksi näistä
upeasti toteemeista.






Ilta jatkui,
kummitädin kera,
serkkuja
 ja
 Soul Sistersejä.

Ihana mieletön musikkipläjäys,
peppu ei meinannu penkillä pysyä;)

Toivottavasti tämä 
ei jää tähän kahteen esitykseen!


Viikonloppuja,