sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

Sulka alttari ja yksi löffäilijä...



... ja taas ei löffäilystä tullut mitään,
vaikka niin kovasti lupailin :)

Mutta toisaalta, sisustaminen on minulle
rentoutumista,
arjen irtiottoa,
luomista ja hyvän olon tunnetta.

Eli ylläri pylläri,
täällä taas 
siirrelty huonekaluja.





Sulkia on tähän kotiin vuosien varrella
paljon kertynyt,
mökiltä kerättyjä ja pari jopa ostettu.

Nyt saivat arvoisensa paikan!

Eilen myös saimme rakkaan 
yllärivieraan
ruoka kori mukana joka valtasi meidän keittiön
ja väänsi kädenkänteessä meille 
aivan mielettömän illallisen,
mutta siitä huomenna...


Ja jos täällä talon emännällä vaikea vaan löffäillä
sohvalla,
meillä yksi joka sen jalon taidon koko jengin edestä :)



perjantai 3. huhtikuuta 2015

Jotain vihreetä...




... hillopurkissa :)

Löysin laatikosta viimevuodelle ostetut 
pääsiäisruohot jotka nyt sitten musitin
laittaa kasvamaan (!)

Täällä otetaan vapaat rennoin rantein,
voimia keräillen,
paljon koiran kanssa ulkoilua ja ystäviä tapaillen.

Toivottavasti aurinkokin kuristaisi...

Ihanaa oloa teille kaikille!


keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

P niinkun PÅSK...





... tai pitkä,
pelkoa ja paljon tunteita herättävä päivä...


Yhteensä yli kaksitoista tuntia
R:n kanssa Meilahden silmäklinikalla,
mutta siitä sitten ehkä joku toinen päivä...

Nyt katsotaan
kirjaimellisesti
vaan päivä kerrallan,
mitä huominen tuo tullessaan.




















maanantai 30. maaliskuuta 2015

Samana päivänä...



...  kaksi totaalisen erilaista maailmaa,
melkeen niin,
 että kun astuu parvekkeelle tuntuu 
absurdilta.

Launataina istutin ensinmäiset orvokit parvekkeelle,
tarkoituksen tuoda kevät fiilistä sinne.

Ja mikä näkymä aamulla oli lasien takana vastassa,
valkoinen maa ja aivan täysi
talvi!!!!



Täällä tuprutellut lunta koko päivän
ja loppua ei näy....

Nyt huudan isoon ääneen,
en tykkää yhtään!!!!!
(tai oikeestaan Fuck the winter :) )

Tänään,
 enemmän kuin koskaan,
kaipaan,
meren tuoksua,
kauniita auringonlaskuja
ja sitä että saan työntää varpaat
lämpimään santaan!





sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Rakkauta ensi silmäyksellä...




 ...hehkulamppu maljakko.

Tämä kauneus oli niin vaan ostettava,
löytyi eilen kun kiertelimme vanhassa kaupungissa,
ihan vaan fiilistelemässä,
vesisateessa :)


Tänään rannikolla ollut taas totaalinen 
löffäily päivä ja kaikki kellot eivät vieläkään
käy oikeeta aikaa :)

Ihanaa sunnuntai-iltaa!




lauantai 28. maaliskuuta 2015

Kaunis taulu ja pääsiäisvalmisteluja...





... ja se on tässä,
ihana sulka löytö ja pari kaunista pääsiäismunaa!

Tätä taulua RAKASTAN!!!
(ps. Minna ja Frida, 
teille täällä omat kun saadaan
treffit aikaan)

Illalla tämä koti sammuttaa kaikki
valot ja rannikolla Earth Hour!

Olethan sinäkin mukana?!










torstai 26. maaliskuuta 2015

Kaaos...


... päivä, viikko, ja kai kuukausikin ;)

Tiedättekö tunteen kun sata paperia leväällä,
soittopyyntöjä,
tavarat kateissa,
työavaimet jäänyt eteisen pöydälle,
aurinkolasit hukassa,
sekä se ketutuksen tunne, 
kun tuntuu ettei 24/7 riitä kaikkeen,
vaikka kuinka haluasi, hoitaa, olla tehokas,
iloinen, kannustava ja positiivinen...

(Voisin tänään jatkaa tätä listaa loputtomiin.)

Ja kuitenkin se ihana tunne kun tulee
kotiin, kaikki sielä missä pitää
järjestyksessä
ja päivän kaaos unohtuu samantien :)

Huomenna uusi päivä
ja kaaos odottaa:)


 Ps: Lämmin kiitos edellisen postauksen
kommentoinelle <3!

Ja tähän täytynee vielä laittaa kaunis mietelause.
(mun pikkukullan ristiäispapin)