maanantai 25. toukokuuta 2015

Kesäinen Country parveke...






... ja kesäloma päivä
nro 1.
Aurinko paistanut siniseltä taivaalta 
iltapäivästä asti,
joka sai innostuksen aikaan
laittamaan meidän parvekkeen uusiksi.

Iso sohvapöytä pois,
 menee myyntiin,
puulaatikot pöydäksi,
"joulukuusi" sisältä parvekkeelle joka sai
 koristeeksi lyhdyn munineen,
jotka pääsiäisestä,
 mutta tykästyin,
 ja jäi.
(hah, itseänikin nyt kirjoittaessa huvittaa,
meillä niin kuin edelleen joulu ja pääsiäinen esillä :) )



Taljat jäi, mutta minusta sopii näin kesäisinkin.



"Viherpeukalon" orvokit nuutuivat,
ehkä veden puutteeseen,
yllätys,
 ja hain tänään pari murattia,
joita hoidan suurella rakkaudella.
 YRITYS suuri että nämä muratit vielä vihreitä syksylläkin!
( tai edes kuukauden päästä ;) )






Pikku äijän mahakin taas kunnossa,
ja nyt parvekkeella nauttii
"on the bed of roses"

Todella miehekästä;)
Mutta hänelle niin sopivaa.
Enimmäkseen äijien äijä,
 mutta kun sille päälle saattu,
niin onneton avuton pikku lady että 
täällä nauretaan melkeen pisssat housuissa.





sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Kolmen K:oon päivä...




... eli, kynttilöitä, kaktuksia ja yksi pikku "kaki" peppu :)

Meidän karvakuonon masu on kaksi päivää
ollut aivan sekaisin
ja viime yönä ei enään pystynyt pidättelemään
ja aamulla meillä kaikki paikat ripulia ja oksennusta täynnä.

Yöllä kylläkin monta kertaa käveli päälläni sängyssä, 
vinkuen,
mutta viisuista väsynyt emäntä vain käänsi kylkeä.

Tito reppana niin häpeissään aamulla kun katseemme kohtasivat,
 ei pystynyt toinen pikkuinen edes
silmiin katsomaan, käänsi katseensa maahan,
ja häntä koipien välissä käveli pois.

Nyt onneksi pikkupojan masu rauhoittunut
ja unikin taas maistuu <3!






Postaukseen olisi myös voinut lisätä neljänen K:oon,
koska täällä myös yksi todella kiukkuinen nuori neiti talossa,
koska karvakuono tuhrinut yöllä myös hänen lakanat,
ja silloin todellakin,
katastroofin ainekset ilmassa :)

Että sellainen sunnuntai...


lauantai 23. toukokuuta 2015

Lomalla...



Täällä aloitetaan ensimmäistä
kesäloma pätkää,
upeassa auringonpaisteessa,
voimia keräillen.
Hymyssä suin.

Viimeinen työviikko oli kyllä
yksi parhaista,
eikä vaan sen takia että loma häämötti nurkan takana,
vaan se,
että sain viikoksi lainaksi kollegan,
ihanan ystävän,
auttamaan töissä joista en olisi millään
yksin selvinnyt.

Kiitos ihana "steelheart" :)

R:llä koulua vielä viikon verran
joten mökkeilyt jää varmaan sitä seuraavan viikkoon.

Saaren kylläkin tarkoitus mennä siivoileen ensi viikolla.
Löytyisikö ketään vapaaehtoista paska huusin tyhjentää
jostain?!:)))
(melkein kaikkeen kykenen,
 mutta toi huusin tyhjennys 
ei vaan todellakaan minulta
luonnistu)

Nyt taitaa ollakkin lomalaisen
päikkäri aika,
 ennen kuin vieraat saapuvat skoolaileen
kesälle :)










keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Kamu...





... osaa niin kompata fiiliksiä.

Tänään kotiin tulessa aivan sippi,
kello soittanut jo vähän jälkeen viisi aamulla.

Kun meillä löffäillään,
se näemmä tehdään kimpassa.
Hauska pikku mies :)



Ja wauzi wau mikä upea aurinkoinen ilta.


maanantai 18. toukokuuta 2015

Yhtä juhlaa...



Meillä ollut super viikonloppu!!!

Isäni juhlisti 75- vuotis syntymäpäiviään,
sukulaisten ja ystävien kanssa.

Hyvää ruokaa, iloisia ihmisiä,
naurua, paaaaljon snapsi lauluja,
kauniita puheita ja idyllinen ympäristö,
juhla paikkana toimi pikkuserkkujen
idyllinen vanha hevostalli,
jossa vietetty monet syntymäpäivät 
sekä muutamat häät.


Kuten kuvasta näkyy, isäni myös kova
laulamaan, haluisimme tai emme:)
Illan bravuuri oli taas (niin kuin aina)
"Ellin boksissa"

Sunnuntai aamu alkoi 
skumppa aamiaisella,
tallin siivouksella,
 iltapäivä nokoset auringossa 
(kuis nyt tätä mammaa niin väsytti)
 ja
rääpiäisillä.

Illalla kaupunkiin tulessamme,
tämä kolmen jengi oli aika puhki.
Mutta onnellisia.
Isästä, elämästä ja ystävistä!








perjantai 15. toukokuuta 2015

Saviruukkuja...




Olen pitkään etsinyt saviruukkuja,
kahta isoa, mutta ne "oikeat" ei ole vielä tullut vastaan.

Espanjan reissuilla löytänyt näitä kauniita ruukkuja
yllin kyllin ja vielä super halvalla,
mutta alappa nyt roudaileen isoja saviruukkuja
koneessa tänne koti suomeen:)





Mikäli teillä jollainen vinkkejä mistä etsiä
otan lämmöllä vastaan!

Ihanaa viikonloppua!!!!





torstai 14. toukokuuta 2015

Aika ja ajatuksia...




Viikko sitten olin kuuntelemassa luentoa
stressinhallinnasta, 
joka herätti paljon ajatuksia.

Miksi kiire hallitsee elämää,
tekemättömät työt,
ajatus,
 pitäisi sitä,
pakko tätä,
sen mukana tuomaa kireyttä,
huono oloa.


 Keskustelimme paljon
 tässä hetkessä elämisestä,
ei eilisestä murhetimisesta,
 meni jo,
ei huomisesta,
 emme mitenkään voi tietää mitä se tuo tullessaan.

Ja tiedättekö,
tätä harjoittelen,
todella tosissani,
nauttimaan elämästä tässä ja nyt,
olla murhetimatta.
Arvostaan itseeni, sellaisena kuin olen.

Arkeani en voi muuttaa, se on mitä on,
mutta itseäni ja ajattelutapaani voin.
Oppimaan,
pysähtymään, hengittämään, nauttimaan.


- THE MORE YOU VALUE YOUR TIME,
THE MORE VALUE IT WILL BRING-