torstai 17. maaliskuuta 2016

Raitaa ja vihreää



Kävin tänään töiden jälkeen
pikaisesti Ikeassa
hakemassa lisää kynttilöitä
lauantain "meillä palaa vain kynttilät"
(muistattehan Earth Hour 19.3)
ja silmäni osui tähän niin hauskaan raitaiseen
kasviin joka pakko oli napata matkaan.

Kotona tätä katsellessani
valkeni mikä tässä minuun niin vetosi:
Nuo raidat tuo mieleen sulat
 sekä
 melkein niinkuin kaktus :)


keskiviikko 16. maaliskuuta 2016

Taas yksi matto ihanuus...



Mun
lempparinurkkaus 
on pitkään kaivannut
mattoa
 mutta ongelma on ollut olohuoneen iso matto,
 valkoinen harmailla salmiakki kuviolla
(iso matto klix)

Tähän olisin ehdottomasti halunnut
Paola Suhosen harmaan Indian Summer maton
se ei vaan sopinut ison maton kanssa,
yksinään kylläkin.

Yksivärinen olisi ollut tylsä
ja
raitainen aivan liian levoton.

Tämä oli just se piste i:n päälle
vaikka kuviollinen 
komppaa
täydellisesti ison maton kanssa!





tiistai 15. maaliskuuta 2016

Matkalaukun uusi elämä


Minulla nurkissa pyörinyt tämä
aikoinaan kirpparilta ostettu 
matkalaukku
ja löysi uuden elämän
 parvekkeella
minun kynttilä alttarina.

Kesäksi voisin tehdä tähän
oman yrttitarhan...

Kevääksi valkoisia orvokkeja?!






maanantai 14. maaliskuuta 2016

SE ihana valo



Joka melkein tuntuu ahdistavalta.
Ja olen tosissani!

Tämä kylmän kirkkaan valon määrä ei
nyt tänä keväänä
 ole minua varten...
vaikka aurinkoa ja valoa rakastan
yli kaiken
 (loma reissulla nautin 100% auringonvalosta)

Yleensä aurinko vaikuttaa minuun positiivisesti
olen täynnä energiaa,
nyt en vaan saa mitään aikaiseksi.

Viikonloppun ulkolenkit ihan jees,
mutta kotiin tullessani vedin kaihtimet 
kiinni ja lösähdin sohvalle
huonoa omaatuntoa kokien.
Piti sitä, piti tätä,
mitään en saanut aikaiseksi.

Että sellaista ja ikkunat edelleen
todella likaiset...










lauantai 12. maaliskuuta 2016

Kevättä rinnassa





Ihana aurinko!!!!

Karvakuonon riemu kertokoon
kuinka täällä nautittu.

Kolmen tunnin lenkki auringossa
väsytti niin että ikkunat jäi pesemättä.

Ulkoilun jälkeen 
nämä kaksi lenkkelijää
heittäytyi sohvalle ja nukkui kahdentunnin 
päikkärit:)







perjantai 11. maaliskuuta 2016

Finally weekend!



Kiitos siitä,
pari päivää taas vapaana.

Huomenna ajattelin 
jos niin lämmin kuten luvattiin
pestä
 nuo meidän ikkunat ja päästää kevään sisään!

Noita ikkunoita katsellessa alkaa jo oikeasti
epäillyttään oma muisti,
tulikohan viime keväänä edes pestyä....




Rentoa kivaa viikonloppua!




torstai 10. maaliskuuta 2016

Hyvien tapahtumien viikko



Pelkästään hyviä juttuja tässä viikossa!

Itselläni
asia joka vaivannut minua joulukuusta asti
selvisi ja olen todella helpottunut.

Tytär
sai ihan mahtavan kesätyöpaikan
(tästä lisää joskus myöhemmin kuvien kera)
Viikonloppuna menee jo harjoitteleen
ja tässä keväällä töissä viikonloppuisin.

Töissä
sain lainaksi kaksi niin tehokasta ja ammattitaitoista
visualistia
jotka kahdessa päivässä laittoi myymälän 
niin super kauniiksi että en voinut muuta kuin ihailla
näiden kahden ammattitaitoa.
Huomenna taidan napata kameran matkaan
ja napisia muutaman fiilis kuvan.