perjantai 7. elokuuta 2015

Perjantai...



... ja kaikkea muuta kuin rauhallisin mielin kohti 
viikonloppua:)

Aamu, herään omille aikataulini
ajoissa,
 mutta ykskaks minulle epämääräisenä muminana 
kun jo lähdössä ajeleen töihin,
ilmoittettiin,
lupasit viedä mut salille!!!!
WHAT, minä,
kysyit vaan eilen illalla monelta lähden???!!!
( ja hirveä huutoälämölö, koko taloyhtiö taatusti herännyt)
Karvakuono pissittämättä,
kello juoksee!
Pikainen pissalenkki,
tytär kuntosalille,
tallapohjassa töihin.

Ilta sitten taas ihan toinen tarina :)))









6 kommenttia:

  1. Joskus menee noinkin!Mutta hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Sellainen perjantai... Kääk! Rauhallista viikonloppua! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta viserrä, ihan KÄÄK! Mulle ei sovi yhtään muutokset aikatauluihin :)

      Poista
  3. Aika perjantai aamu siellä, mutta kiva, kun ilta rauhallinen:)
    Hyvää viikonloppua Pia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta! Tää mun tytär saa mun verenpaineen välillä nouseen todella korkeisiin lukemiin :)

      Poista