keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Pakkanen paukkuu



Täällä rannikolla pakkasmittari vaan laskee
ja siihen päälle toi kylmä pohjoistuuli.

 2/3 tässä inhoaa kylmyyttä tässä taloudessa,
mutta mun pakkastyttö ei moksiskaan...

Tito ja minä pelkästä ajatuksesta ulos menosta
melkein jo umpijäässä.

Iltalenkki.
Minä vuorattuna pipoon, villakaulaliinaan ja pakkashousuihin.
Tito villapaitaan.

Karvanaama hyppeli heti kotiovelta
kolmella jalalla
Joten aika pika lenkki:)

Tänään oli pakko käydä hakemassa lisää lämpöä kotiin.
En tiedä mikä tässä vihreässä nyt niin vetoaa.
 Tuntuu nyt omalta.
Ja hassua, 
vihreä aina kuulunut mun "yök" väreihin.









8 kommenttia:

  1. Minä olen meidän perheessä ainoa anti-talvi-ihminen. Eilenkin 4-v halusi mennä kotipihaan testaamaan joululahjaksi saatua lumilautaa. Voi sitä pukemisen määrää! Kyllähän tuo pikkulapsen riemu vähän lämmitti, mutta tänään keksitään kyllä taatusti pelkkää sisäpuuhaa! :D Leudompaa tammikuun jatkoa teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla niin viha/ rakkaus suhe tähän talveen. Kyllä puketumis kysymys, mutta vaikka kuinka pukeudun sormet aina jäässä :)

      Poista
  2. Vaikka muuten saisikin itsensä lenkillä lämöisenä pysymään, niin poskiparat jäätyy....hrr...pakkanen ei ole pahasta, mutta tuo tuuli tekee ilmasta jäätävän.
    Vihreä on ihan ok väri..:)

    VastaaPoista
  3. Eilen tallilla Paraisilla puhalsi semmonen meri tuuli, että pakkanen oli varmasti luokkaa -30° oli kyllä kylmä..tai siis ei muuten niin paha, mutta naama jäätyi ja pikkurillit :) pelkäsin meidän neidin puolesta että palelluttaa poskensa ratsastaessa :( mutta nyt pitäis alkaa helppaamaan ja sitä lunta lunta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkurillit jäässä täälläkin. Tänään tyttären kanssa just puhuttiin noista palentunuista poskista. Mulla on, kun ipanana laitettiin sekunttia ennen ulosmenoa pakkasessa kilo rasvaa naamaan ;)

      Poista
  4. Tsemppiä pakkaseen <3 Vihreä on kasvun väri, ehkä sinulle on kohta tapahtumassa jotain uutta ;D

    VastaaPoista