tiistai 8. tammikuuta 2019

Mun Hyvä Vuosi 2019



Fridan ihana, visuaalisen kaunis kalenteri taas ilmestynyt.
Minun kolmas tai itse asiassa neljäs koska 2016 sain Fridalta 
lahjaksi sen ensimmäisen hänen tekemään kalenterin.

Minä aina ollut kalenteri ihminen.
Jo nuoruusvuosina  minimaaliseen teinikalenteriin 
sivuille kirjoitin muistiin kaikki ne salaiset ihastukset kuin koti bileiden ensisuudelmat.
Minulla jopa tallessa kaikki kalenterit vuodesta 1981 tähän päivään.

Jonain kesänä pakkaan nämä aarteeni mukaani mökille 
luen nämä kaikki viinilasin kera kynttilänvalossa läpi
jonka jälkeen poltan ne juhlallisesti takassa.
Äitinä jotenkin tuntuu että ehkä on asioita joita ei tyttärenkään
tarvi äidin nuoruusvuosista välttämättä tietää :)




Kesäkuulle yksi merkittävä tapahtuma jo merkattu.
Käkkäräpään kanssa mennään veristeleen todella vanhoja muistoja.
Vuotta en muista, mutta sen muistan ikuisesti kun Bo Kaspersin pojat 
pyysi meitä lasille konsertin jälkeen.
Ja mehän mentiin.
Ilta josta voisin kirjoittaa.
Joskus, ehkä.



Fridan kalenterista muodostunut mun  joka vuotuinen must have hankinta,
ei vaan sen vuoksi että kalenteri visuaalisesti todella kaunis,
täynnä super upeita kuvia, osuvia aforismeja ja mietelauseita vaan myös sen takia
että tässä kalenterissa paljon tilaa omille tuntemuksille ja jopa itsensä analysoinnille.
Tänne voin vapaasti kirjoitella asioita kuin 
mikä saanut minut hymyilemään, hetkistä jolloin olen ollut onnellinen,
missä olen lahjakas tai asioita jotka ovat hyvin juuri nyt.
Tässä hetkessä!



Vuosi 2018 oli mulle aika vuoristorata vuosi.
Ja sen myötä kalenterinkin sivutkin täyttyi.
Vaikeina ja haastavina hetkinä
 on ollut kiva lukea kirjoittamiaan asioita jotka antaneet taas potkua seuravaan päivään.
Suosittelen lämpimästi.

Iqu Uutta Vuotta!
Pia

Ps: Tämä kalenteri tilattavissa 
 http://www.hyvavuosi.fi/


6 kommenttia:

  1. Heeeiiiii... voi sinua. Olet säästänyt nuo kaikki <3
    Voin vain kuvitella, kuinka istuskelet mökillä lasillisen ääressä ja lueskelet niitä. Välillä nauraen ja välillä kyynel silmäkulmassa... ihana oot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, pöhkö minä, mutta ensi kesänä vietän keskenäni nostalgia illan. Ja hei, ihana oot ite <3!

      Poista
  2. Ihana kalenteri!Kauniit kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikku, tilaa ihmeessä. Tää kalenteri vaan on niin kaunis <3!

      Poista
  3. Hyvän merkinnän olet kesäkuulle tehnyt, tuutteko kylään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tottakai tullaan <3! Ja käyppä nyt sinäkin nopsaan tilaan lippu!!!

      Poista