keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Ideoita...






... ja kuvia jotka minua
kovasti
inspiroi!





Kuten teistä moni jo tietääkin,
rakastan vanhaa puuta, asetelmien luomista
ja
sulkia.

Taitaa tämän myötä lempikirjani saada 
uudet päälliset sekä ehdottomasti tuollainen
nahkavyö hylly tehtävä,
paikka jo sille keittiössä,
vöitä vain vailla...




(Foto: Line Kay)

Toivottavasti tekin saitte näistä yhtä paljon
"ahaa" 
elämyksiä kuin minä.

Kekseliästä Keskiviikkoa
tuuliselta rannikolta:)







tiistai 2. kesäkuuta 2015

Meidän karvakuono...






Tänään parvekkeella lueskellessani
tunsin jonkun tapittavan 
ruskeilla nappi silmillään
ja oli vaan niin pakko kaivaa kamera esiin.





On se vaan sellainen pieni
parin kilon
rakkauspakkaus,
suuri persoona,
älykäs,
empaattinen,
pieni ja pippurinen,
uskollisin ystävä,
minun ainainen varjo.





maanantai 1. kesäkuuta 2015

Kotia lintuperspektiivistä...


 


Oi kuinka hauska haaste jonka sain ihanalta kaimaltani,
Pialta,
blogista.

Ja voin kertoa, en oikeen koskaan innostu
näistä haasteista, mutta tämä vei mennessään,
tänkin mamman!

Ei kun raksatikkat esiin ja kiipeilemään:)


,






Ja hah, tietty, taas karvakuono,
hän ja kamera=
pakko päästä kuvaan.
(onneksi ei itse osaa ottaa
  selfieitä koska voin luvata että silloin niitä 
olisi jossain pilvinpimein pullollaan ;) )




Nyt tikkaille kipeileen haastan Sarin,


Allekirjoittanut jatkaa lomailua,

lauantai 30. toukokuuta 2015

Ripaus vanhaa roosaa...



... ja ruusuja,
meillä?!

En todellakaan ole ruusu ihminen olekkaan,
varmaan itseasiassa ensimmäinen kerta kun ruusuja kotiin
itse ostanut,
mutta tätä kimppua en vaan pystynyt vastustaan.

Kotiin tullessa kuitenkin samantien tajusin,
että kimppuna näyttivät tällä kotona
aivan liian romanttiselta
ja
 niinpä niitä nyt leikelty 
jos jonkinmoisiin kippoihin kellumaan:)




Tänään myös monelle nuorelle merkittävä päivä
jolloin uusi sivu elämässä kääntyy.

Onnea kaikille valmistuneille
ja tietysti myös teille ylpeille vanhemmille!

Meidän suvussa sai taas kaksi komeaa
nuorta miestä valkolakin.

Grattis 
Henrik och John!




Meillä toivon mukaan valmistujaisjuhlia
vietellään sitten ensi keväänä,
mutta kuuden päivän päästä
meidän perheessäkin tapahtuu suuria kun
minun pieni kullanmuru saavuttaa
täysi-ikäisyyden.

Ihanaa lauantai-iltaa <3!

torstai 28. toukokuuta 2015

Yksityiskohtia, olohuonetta ja avautumista...


... ja voisi kuvitella että mulla tylsää,
kun tulee postaus toisensa perään,
mutta ei,
päinvastoin.

Omaa aikaa
- se niin arvokas
joka arjessa hukkuu,
kaikkeen,
valitettavasti,
jopa välillä epäoleelliseen.

Ei aikaa kuunnella,
itseensä,
saatika
rakkaita jotka ovat tärkeitä elämässäsi.

Tehdä sellaista joka itselle tärkeää,
mielihyvää ja iloa tuottavaa.
(ja nyt ei en todellakaan tarkoita sitä,
 etten pitäisi työstäni,
mutta välillä arki tekee priorisionnin vaikeaksi)


Minulla niin kaksi tärkeää paikkaa elämässä,
koti ja paratiisi saari.

Pakko myöntää sanoa,
mutta kaiken hektisyyden keskellä näiden arvo
vuosi vuodelta kasvaa.

Kaiken kiireen keskellä on tärkeää että
paikka jossa sielu lepää,
sekä oma, minun näköinen,
 estetiikka.






Sisustamisessa en ole koskaan ollut 
isojen linjojen ihminen,
vaan rakastan yksityiskohtien luomista,
asetelmia, 
katseenvangitioita,
johon kaikki eivät edes kiinnitä huomiota.

Töissä, kun vielä tein paljon somistusjuttua,
sain nimen "Pia piipertäjä"
ja kyllä, osuu ja uppoo :)






Kyllä nyt lomalaista hellitään...




Aurinko paistanut siniseltä taivaalta
koko viikon ja joka päivä ilmat vaan lämpenevät!

Vaikkei tällä viikolla paratiisi saareen päästykään,
en valita ;)




Eilen vietimme iltapäivän 
vanhassa kaupungissa.

Vaikka Porvoossa olen asunut kohta kahdeksan 
vuotta, vanhaan kaupunkiin ja sen kauneuteen
ei vaan koskaan kyllästy.

Olisi niin ihanaa asua tuolla
pienen idyllinen keskellä.



Että sellaista täältä,
mitähän sitä tänään keksisi tehdä...

Taidan vaan nautiskella olosta :)




keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Olohuone...


...aamuauringossa!

Kuten eilen kirjoitin innostuin täällä
vähän järjestelemään uusiksi,
mutta siitä lisää kuvia illalla,
koska nyt on pakko lähteä ulos nauttimaan 
kesästä!

Aurinkoa päiväänne!!!