maanantai 3. lokakuuta 2016

Viikonloppu jota muistelen lämmöllä





Mulla ollu ihan
megasupermahtavankiva
viikonloppu.

Lauantai aamuna herättin upeaan auringonpaisteeseen
ja lähdimme Ronjan kanssa Vanhaan Kaupunkiin
kahville ja viettämään äiti/tytär aikaa.

Ja voi kun meillä oli hauska päivä yhdessä!




Kierreltiin, kuvailtiin, naurettiin ja ihailtiin tätä 
etelän niin upeeta ruskaa. 





Iltapäivällä Ronja kuskasi mut Kirkkonummelle
ihanaisen ystävättäreni luoksi
jossa odotti neljän aterian illallinen.

Ilta vierähti sunnuntai puolelle 
syvällisten ja todella henkilökohtaisten asioiden ääressä.

Terapeuttista.
Ystävyyttä parhaimmillaan.

Aamukahvin jälkeen lähdimme pitkälle
puolentoista tunnin metsälenkille halaileen puita:)

Masalan metsä kauneinta mitä kokenut.
Puut niin "huge" ja sitä tammien märää.
Wau!

Taskut täynnä tammenterhoja ja kokeilen saisinko
edes yhden kasvamaan saaristoon.



Sunnuntaina mun "taksi" taas tuli hakemaan
mamin kotiin.

Ilta niin kaunis joten lopetimme viikonlopun yhdessä
sieltä missä sen aloitimme.






Tämä viikonloppu lukittu 
sydämen syöveriin.




lauantai 1. lokakuuta 2016

Vain elämää, mun viikko



Ihanaa sellaista!
Tunteiden vuoristorataa

 Sellainen herkistyneen
moodin viikko

Kauniita aamuja
Tuulta, myrskyä ja kaatosadetta
Muutama
huonon Flow:n päivä
Tärkeiden ystävien 
ylläri käynti
Uusi draivi

Superin jengin 
kanssa saan tehdä töitä
 ja iso + "naapurille"
(Päivän paras kun varastossa tanssittiin jopa matto kanssa!)

Iloa että ystävä ilopilleri Jossu the IHANA sunshine
saa uuden upean haasteen.
Mutta haikeutta että mun
 oilisko seuraa nyt 
"tsekkaan lastauslaituri"
kamu ei ole enään sielä.

Viikko päätyi taas samban tahdissa
joka vienyt mut totaaliseti mukanaan.

Ja kotiin tullessani sain 
Ronjan tekemää risottoa, 
parasta ever


Huomenna mä ja karvakuono lähdetään taas kylälleen.
Hyvää ruokaa,
ystävyyttä 
ja eiköhän me tanssita
muutama sambaa askel takapihalla :)






























keskiviikko 28. syyskuuta 2016

Se eka



Sateinen
syysmyrsky

Sade piiskaa ikkunoihin
tuuli humisee nurkissa

 Kotona villasukissa
kynttilä meren keskellä
parvekkeella 
takkatulen ääressä
mua hymyilyttää

Tällaisestakin voi nauttia,
täysillä






tiistai 27. syyskuuta 2016

Taianomaiset aamut


 Kahtena aamuna töihin lähtiessäni
meidän piha ollut sumun peitossa.

Tällaiset aamut tuntuvat jotenkin
niin satumaisen epätodellisilta.

Syksyä kauneimmillaan.




maanantai 26. syyskuuta 2016

Paras päätös mökkeilylle


Viikonloppuna kävin sulkemassa mökin.
Sinäänsä vielä olisi saattanut muutaman viikon 
saaressa olla ihanat mökkeilykelit
mutta kun syksyinen pohjoistuuli alkaa puhaltaan
on mun puolella saarta kylmä,
siis todella kylmä.
Pientä esimakua sain siitä ja lauantaina.


Illaksi meidät, mut ja serkkupojan vaimoineen
 (ja nyt tää "vaimoineen" sana osuu ja uppoaa koska mä
meidän sisäpiirissä serkun "vara vaimo")
 oli kutsuttu naapurisaareen
lapsuuden ystävän luokse limoncello tasting 2016 iltaan.




Alku palat nautimme ulkona,
pääruuan ja juustot mökissä.

Ihastuin todella paljon tähän aika pieneen 
mutta niin toimivaan ja valoisaan mökkiin
isoine ikkunoineen jossa neliöt käytetty todella
fiksusti.






Totesimme kymmenen aikaan että nyt on säkkipimeää, 
joten ihan sama :)

Omaan saareen veneellä vasta keskiyön jälkeen
totaalisessa pimeydessä 
mutta luotan/luotin kuin kiveen tuohon 
merikarhuun (sekkupoikaan)
joka löytää vaikka silmät kiinni 
meidän saaren!



Titokin sai oman osansa isäntä perheen vierainvaraisuudesta.

Koirat ei tässä mökissä saa mennä sohvalle :)

Ja rapsutuksia ja suukkoja sai myös yllin kyllin
isäntäperheen lapsilta.

Luulen että jätimme tähän talouteen koira kuumeen!


Super päätös möksäilylle!





perjantai 23. syyskuuta 2016

Jäähyväiset



Huomenna jätän jäähyväiset.
Saaristoon
 meren pahuun.
Tuoksuun.
Äänen.

Mun rauhan tyyssijaan!





Jouduin jättään huomisen 
UNELIMEN VUOSI
tapahtuman väliin, 
koska möksä nyt vaan pakko nyt sulkea!

Illat vaan pimenee,
 ja merellä vielä aikasemmin.

Hengessä mukana <3!

Mutta taas joudun hehkuttaan mun perjantai illan
sambaa,
tyhjentää niin hyvin pään,
kun ei voi 
puoleentoista tuntiin muuta miettiä
kun askelita!

Terapiaa parhaista päästä!





torstai 22. syyskuuta 2016

Makkarin kollaasiseinä



Tai oikeastaan
pieni osa 
koska melkeen koko seinä nyt täyttynyt valokuvista ja tauluista
kun sänky vaihtoi paikkaa vastakkaiselle seinälle.

Paikkana ihan loistava,
koska tämän näen viimeisenä kun nukahdan 
sekä 
ensimmäisenä kun herään.

Ystävät, rakkaat ja hullun hauskoja hetkiä.
Isä.
Isoisän taidetta.
Ronjan tekemää taidetta.
Kaikki sikinsokin mutta kivassa harmoniassa.

Kaapista löytyi yksi hylly joka kivasti
tuo seinälle syvyyttä sekä ulottuvuutta.