tiistai 20. syyskuuta 2016

Rauha, Ro



Täällä laitettu makuuhuone uusiski.

Se mun oma paikka joka iltasin just siinä 
kunnossa mihin aamulla sen jättänyt.
(eli tytär ei tässä huoneessa oleile ;) )

Sänky vaihtoi paikkaa ja kollaasi seinä
laitettu uuskiksi
 ja
 vaatekaappikin siivottu!

Tyytyväisenä myhäilen.











maanantai 19. syyskuuta 2016

Illat kynttilänvalossa



Kyllä nyt täytyy myöntää että 
syksy on täällä.

Kello ei vielä kahdeksaakaan
 ja
 ulkona aivan pilkkopimeetä.

Heti kun aurinko laskee hiipii esiin
sellainen kostea kylmyys, 
yök, en tykkää yhtään!

Kynttilälaatikko täytetty kynttilöillä
sekä muutama paksu uusi villapaita 
hankittu.

Nyt kyllä tämä mustaharmaavalko pukeutuja yllätti
ja
 osti yhden metsänvihreän pitkän villapaidan
josta heti muodostui ihan lemppari.
Tytärkin pyöritteli ihmetyksissään silmiään :)

Ps: Banaanikärpästen jahtaus jatkuu edelleen...
Kaikkia mahdollisia kikkakolmoisia kokeiltu
mutta tähän mennessä saatu hengiltä vaan kaikki keittiön viherkasvit:)



perjantai 16. syyskuuta 2016

Hyvä viikko, kivat fibat




Mulla ollut hyvän fiiliksen viikko,
ei mistään normaalista poikkeavasta syystä
ihan vaan ollut sellainen 
kivantuntuinen flow
niin töissä kun kotona.

Viikon piste
 oli tämänpäivän puolentoista tunnin sambakurssi.
Ihan superia!!!
 Olin aivan liekeissä vaikka askeleet pikkaisen hakusessa
kun jäi toi viimeviikon eka kurssi väliin flunssan takia.

Odotan jo nyt ensi viikon tuntia.

Ainut pikku miinus,
meille muuttanut sata+ banaanikärpästä.
Kaikki kikkakolmoset kokeiltu,
mutta tänään totesin että lautasellinen punaviiniä
taitaa toimia parhaiten,
kuolee alkoholimyrkytyseen tai vaan viinin huumaan hukkuessaan :)





torstai 15. syyskuuta 2016

Leipäpussista ruukuksi



Ostanut useamman kerran 
Cafe Post3:in 
juureen tehtyä leipää.
(Vaalea leipäkin voi olla kulinaarinen kokemus)
Suosittelen!

Mutta asian ytimeen.
 Leipä tietysti pakataan paperipussiin
ja
 näitä paperipusseja on lentänyt roskiin jo aika monta.

Mutta viimeksi,
 jo roskiin menossa
tuli oivallus.

Ja tässä tulos.
Tykkään ja sopii kun nakutettu meidän keittiöön.





keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Sekunnin murto- osan hetkiä...




 kun on tulee olo
että tämä pienenpieni kaupunki on vaan liian pieni
tälle pienelle ihmiselle.




Mutta tänään tunsin ja tiedän,
 kuulun tänne

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt että olisi fiksua
muuttaa pääkaupunkiseudulle jo vaan työmatkojen takia
mutta tänään iltalenkillä 
totesin
tää kaunis kaupunki on vaan niin mun paikka!
Koti.


Kotiin tullessani puhuimme ystävättäreni kanssa unelmista
ja minun unelmani on että saisin jonain päivänä 
katsella näitä maisemia omasta koti-ikkunasta.


lauantai 10. syyskuuta 2016

Laiska Lauanatai





Joskus tällainen pikku flunssakin on mukavaa
kun voi hyvällä omatunnolla
 vaan olla
tekemättä yhtään mitään.

Sotkut, pyykit ja tiskikoneen tyhjennys
saa nyt odottaa huomiseen.




Rentoa viikonloppua rannikolta!


perjantai 9. syyskuuta 2016

Aina ei mene niinkun suunniteltu




Kuumat kuubalaiset sambat ja möksä viikonloppu
vaihtui
 sohvaan, netflixiin ja nenäliinoihin=
armoton syysflunssa tuli ihan puskista.

Ja täältä katsottuna huomaan myös että tolle seinälle
varmaan tarvis tehdä jotain.
Havaittavissa "muutama" reikä :)

Pikku vinkki lopuksi,
te joka tykkäätte dekkarisarjoista
(tai katsonut Sillalla sarjaa)
suosittelen lämpimästi netfixin "The Killing"