tiistai 15. toukokuuta 2018

Kaunista puuta ja kiipeilevä Boj Monkey




Tunnustan.
Mulla on tarjotin mania.
Puisiin sellaisiin.

Vaikkakin tällä menossa karsi, poista kaikki turha,
puutarjottimet ei kuulu tähän kategoriaan.

Löytö Finnoon Askosta jossa muuten menossa remonttimyynti.
Kannattaa piipahtaa jos nurkilla!



Meidän Bojksi nimetty Monkeyboy
on ilmiselvästi kotiutunut.
Ensin kokeili sisustustikkaita, laskeutui alas sohvapöydälle
jossa muutaman päivän mietti seuraava paikkaa.
Tänään Boj roikkuu yhdellä kädellä olohuoneen lampusta.

Hymyilyttää aina kun katselen tätä 
pikku Bojta
 koska ulkonäkö ja olemus niin sama kun meidän Lucalla.
Ihan hönö on kai se oikea sana.
Tiedän, pentu vielä, hönö kuitenkin.
Hauska sellainen.

Mutta kaksi niin erilaista otusta,
Tito meidän perheen älykkö 
joka ymmärtää mun joka liikkeestä tai eleestä 
mitä seuraavaksi tapahtuu.
Luca taas jolle kaikki pitää selittää
maltillisesti ja useaan kertaan.
 Välillä mun temperamentilla joudun laskeen sataan.
Henkäistä syvään ja kertoa uudestaan:)

Mutta Lucan myötä Tito myös paljon rauhallisempi.
Aina ei ole pakko nousta mukavasta paikasta kun minä nousen.
Voi jäädä parvekkeelle nauttimaan tyynykasan keskelle kesästä.

Ja onhan se aika 
luksusta käydä yhdeksän vuoden jälkeen yksin suihkussa
ilman että
 joku tiirailee suihkuverhon välistä nappisilmillään. 


Toisitamme oppien.

Hitaasti mutta varmasti tässäkin uusio perheessä
tasapaino löytyy.

1 kommentti:

  1. Minulla on viisi Backamannin puutarjoitinta...ai tarvitseko kaikkia...no en yhtäaikaa, mutta...:)

    VastaaPoista