keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Uusi aika



Minä kuulun siihen kastiin joka kroppa/psyyke ei tykkää näistä
tunnin kellojen vääntämisestä 
edes ja taakse.

Illalla ei nukuta lainkaan,
aamulla ei kellon soittaessa niin syvässä unessa
että "herääminen"
 kestää tunnin enemmän!

ARGH
tätä aamuista äksyisyyttä
ikinä en ole aamuvirkku ollut
mutta tämä kompensoi sen äkäisyyden 100%.

Mutta jotain,
ihmettelin tänään illalla karvakuonon kanssa lenkillä
kuinka valoisaa
vielä puoli kahdeksan.

Joten tällä mennään 
murisen aamut
hymyilen illat.






tiistai 29. maaliskuuta 2016

Ihanat pyhäpäivät





Yhdessäoloa
Rauhoittumista
Ulkoilua
Päiväunia
AURINKOA



Kiva huomata että joskus kun oikeen päättää
osaa todellakin ottaa rennosti!

Pienimuotoinen vatsapöpökään ei latistanut
näitä kivoja päiviä.

Karvanaamakin niin nauttinut kun koko klaani ollut
kotona.

Näillä tunnelmilla uuteen viikkoon,





lauantai 26. maaliskuuta 2016

Yrttitarha





Eilen käväisin ostamassa muutaman yrtin
jotka istutin
 vanhaan matkalaukkuun.

Olen kaikkea muuta kuin viherpeukalo
joten nähtäväksi jää kuinka kauan saan 
tuorreista yrteistä nauttia.




perjantai 25. maaliskuuta 2016

Café Postres













Olemme Porvooseen 
saaneet 
ihan mielettömän upean kahvilan.

Paikka jossa ehdottomasti kannattaa piipahtaa
Borgå
visiitillä.

Suosittelen!



torstai 24. maaliskuuta 2016

PÅSK on täällä






Pajunkissoja, kynttilöitä sekä muutama kaunis
 pääsiäismuna.

Ei yhtään keltaista eikä yhtään pääsiäiskukkaa,
helmililjoja etsin,
 en löytänyt.

Minun lievästi sanottuna takakireästä ja todella takkuisesta päivästä muodostuikin
loppupäivästä
sellainen jippijee päivä!

Ihqua pääsiäistä, taidan korkata skumpan:)








keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

Valoisuutta


Niin aamulla töihin lähtiessä
ja mikä parasta vielä illalla kotiin tullessa.



Huominen menee vielä arkisen aherruksen merkeissä,
 sitten neljä päivää vapaata
ilman
 minkäänlaisia suunnitelmia.
Lämpenemistäkin jopa luvattiin!
KEVÄT
Parasta!



maanantai 21. maaliskuuta 2016

Ystävyys ei kokoa katso


 Ensiksi taisi 
pikkuisen jännittää, 
mutta räksytyksen jälkeen 
Tito 
löysi itselleen uuden kivan kamun
vaikka normi haistelut, kuka olet
ei nyt onnistunut
 (tähän olisi Tito tarvinnut tikkaat)








Eilen linssin takana nautin suuresti näiden 
karvakuonojen ilosta ja sanoinkuvaamattomasta
riemusta ja ilosta
mutta nyt kuvia katsellessani näen 
paljon muutakin 
herkkyyttä, kunniotusta ja kaveruutta
sekä jotain mitä en ihmisenä ymmärrä...

Tuossa ylläolevassa kuvassa jotain 
maagista.
Riikon katse, "tuletahan",
 Tito töppöjalkoineen,
häntä ylväästi pystyssä ,
 "tullaan, tullaan..."

Tai allaoleva kuva,
Titon oikeasti isosti 
suuri rakkaus Lili
tämä rakkaus ilman vastakaikua :)




Kiitos Jaana ja Raija tästä superista 
puolentoista tunnin lenkistä,
teki hyvää ja nukutti entistä enemmän
sekä
 kuvattatuille karvanaamoille 
Riiko, Lili ja Tito, wuff :)