maanantai 17. joulukuuta 2018

Mitä yksi uusi sohvapöytä voikin saada aikaan





Kuvittelin että kun ostan pitkän harkinnan jälkeen uuden sohvapöydän
laitan sen paikalleen ja that´s it!

No, se ei nyt mennyt tälläkään kertaa ihan noin helposti.
Itseni tuntien kyllä osasin aavistin tuleman.

Täällä tämän sohvapöydän myötä pyöritellyt huonekaluja kaksi päivää.
Unohtamatta tauluja ja kaikkia mun asetelmia
jotka siirtyy paikasta toiseen jonka jälkeen sinne mistä jotain siirretty pitää siirtää jotain muuta...





Taas kerran nanosekunnin ajattelen että olisi niin mahtavaa kuulua siihen
 valtavirtaan joka kerran laittaa huonekalut paikalleen.
 Ja ne pysyy niille valituissa paikoissa.

Mutta tämä minä ja niin minua.
Jopa Luca joka ollut arka muutoksiin alkaa vuoden jälkeen ymmärtämään ettei sen emäntä 
pätkän vertaakaan pittaa sen huolestuneesta katseesta.
Tuhataa kerran syvästi ja menee makuuhuoneseen
jossa emännän sänky sentään vielä pysynyt paikoillaan.
Tito taas tyytyväinen kunhan ruokakuppi pysyy omalla paikallaan
sekä ulkoillaan "sovittuina" aikoina.


Pieni kuusikin hankittu mutta tästä minikuusesta tulee vielä
sanomista kun tytär tulee kotiin jouluksi.

Tiedän jo nyt, ensi Sunnuntaina jota täällä säilyy joulurauha
joudun kunnon kuusen ostoon.

-Pia-


2 kommenttia:

  1. Tahtoo uusi huonekalu saada monta muutosta aikaan kotona.Minä olen suunnitellut myös uuden pöydän hankintaa!

    VastaaPoista