torstai 24. marraskuuta 2016

Linnasta kotiutuneena



Muutama päivä Imatralla. 
Valtionhotelissa.

Kamera unohtui keittiön pöydälle.
KETUTTAA!
(upeakaunispaikka)
Sateessakin ja mutasilla kengillä:)

Mutta tämä mun pullo kaunokainen.

Tarjoiljta kysyin löytyykö tyhjää pulloa
ei ollut,
muuta seuraavana iltana tuli koputtamaan mun olkapäätä.
Tässä sinulle.
Tällaiselle asiakaspalvelulle annan 10+.

Löysi sekunnissa kotiin tulessa paikan!

Täältä se idea lähti.
KLIXKLIX
Kiva blogi, suosittelen.






IDEA LÄHTI TÄÄLTÄ KLIX





maanantai 21. marraskuuta 2016

Joulukalenteri ideoita




Meillä ei ole moneen vuoteen ollut 
joulukalenteria
mutta tänä vuonna olisi jostan syystä kova halu 
 sellaisen tehdä.


Meiltä löytyis täältä mustat tikkaat, liitutaulu, juuttinarua
sekä
 paljon pyykkipoikia.

Kuvia laitan kun/ jos saan ideani aikaiseksi.











perjantai 18. marraskuuta 2016

Rannikolla hyggeillään






Tänään ollut
 sellainen
hyvän mielen päivä
kylläkin menty totaalisesti tunnelmasta toiseen.

Ilta alkoi taas tuttuun tapaan puolentoista tunnin
"aurinkoisen" letkeissä salsa-askelien merkeissä
harrastus josta tullut minulle todella rakas.

Heittäytymistä ja vapauttavaa.

Kaupan kautta kotiin
 kaatosateessa
totaalisessa pimeydessä.

Pisulenkki pikaisesti.
Titokin oli sitä mieltä että hoidetaan asiat nopeesti :)

Kotona
Kaikki kynttilät palamaan
Verkkarit, villasukat ja torkkupeitto.

Nyt heittäydyn sohvalle ja katson eilisen
"pitääkö olla huolissaan jakson"
Jos et ole seurannut, suosittelen lämmöllä!
Kolme lahjakasta kirjailijaa,
Kyrö, Hotakainen ja Nousiainen + vieras
(ja ihana Jenni Pääskysaari)
Sarkasmia ja tilanne älyä parhaimmillaan.

Uppoo ainakin muhun ihan kympillä.








torstai 17. marraskuuta 2016

Pimeys is back




Meidän kauniista valkoisesta talvesta ei ole enään tietoakaan.
Vettä sataa kaatamalla, loskaa roiskuu ja kengät litimärät.  

Ja arh,
 tuo masenteva pimeys valtasi taas.

Mutta mä en sen latistaa mun jo alkanutta
joulu fiilistelyä.

Kun kerran 
joulu liekki syttynyt 
sitä ei sammuta enään mikään
edes vesi sade.
Piste, punkt!






keskiviikko 16. marraskuuta 2016

Unelmia ja uutta vuotta kohti



Tämä niin
MUST HAVE 
kalenteri
itselle ja paras joululahja rakkaille ystäville.

Minä täällä jo niin täpinöissäni odottelen että pääsen
tähän kalenteriin kirjoittelemaan mun juttuja.
Mieleen tulleita ajatuksia, 
Päähänpistoja (pitkä lista, jo nyt)
Iloisia ajatuksia
Viisaita 
&
 vähemmän viisaita ajatuksia.

Kalenteri jossa yhdistyvät upeat valokuvat, kiitollisuuspäiväkirja
ja
aarrekartta.





Unelmieni vuosi- kalenterin takana ovat valokuvaaja , visualisti
ihana käkkäräpää Frida 
sekä markkinoinnin, myynnin ja yrittäjyyden ammattilainen
 Merja Pesonen.

Itse meinaan tehdä aarrekarttani uutena vuonna
rakettien räiskyessä.

Kalenteria painettu rajoitettu erä 
joten nopsaa tilaamaan täältä





tiistai 15. marraskuuta 2016

Piipertäjälle pallerot






Super löytö!!!

Pikainen piipahdus Tigeriin ihan vaan juuttinarua ostamaan.
(meillä sellainen pakkoainaolla, muuten mamma pulassa:) )

No, asiaan.
Euron kappale.
Tyhjä pallo.
Poistin punaisen narun sekä hopeisen "kruunun"

Katajanoksa ja juuttinarua.

Joulun jälkeen taitaa saada sisälleen 
mustavalko pilkullisia sulkia.

Ja "Pia piipertäjä" nimitys on mun entiseltä pomolta
jonka välillä oli todella vaikeaa ymmärtää mun 
"hiffistelyä"

Mutta niin totta, kun fiilis iskee olen todella piipertäjä:)




maanantai 14. marraskuuta 2016

Hiljaa se hiipii



Pienillä jutuilla.

Joulufiilistä kotiin.

Vielä en ole päättänyt minkä värinen joulu meille
on tulossa,
 mutta luulisin että aika simppeli ja maanläheinen.

Eilisen metsälenkin katajanoksia tauluhyllyllä olohuoneessa.
Yksinkertaisen kaunista!