sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Silence and peace


Mun viikonloppu ollut
totaalista hiljentymistä.
 Aikaa ja nautiskelua.
Olemista ja hyvää oloa.

Täällä ei ole koko viikonloppuna ollut televisio päällä.
Ulos mennyt peiliin katsomatta.
Nauttinut jääkylmästä pakkaspäivästä.

Istunut jäisellä kalliolla 
ihaillen merta ja auringon laskua
sormet, varpaat ja peppu jäässä.

Ollut välittämättä keittiön kaaoksesta
 sekä meidän armottomasta pyykkivuoresta.
Pullo veden varassa asumista.
Likaisista hiuksista.
Eri pari villasukista.

Saanut rakkaalta ystävältä kivan puhelun.
Toiselta,
 niin hyviä uutisia että kyynel tuli ilosta.
Super ylpeä tyttären saamasta palautteesta.
 Onnellinen olosta ja olemisesta.
Karvakuonon kanssa löffäilystä.
Pitkisätä yöunista.
Aamun kiireettömistä hetkistä.









lauantai 7. tammikuuta 2017

Green is my new black



Kuten huomaatte
tänne hiipii hitaasti mutta varmasti 
vihreän eri sävyt.

Itsekkin itseäni ihmettelen kuinka nyt näin on päässyt käymään.
Vihreä kaikissa sävyissä aina kuulunut mun inhokki värien joukkoon.

Nyt sitten ykskaks on tyynyjä, tuikkuja, villapaita,
talvitakki sekä tunika jonka sain tyttäreltä joulu lahjaksi.

Ja luulen ettei tämä tähän jää :)

Leppoisaa viikonloppua!






perjantai 6. tammikuuta 2017

Pakastuin ja pakahduin




Meillä täällä
rannikolla
mittarissa aamulla - 27.
Titoa en saanut ulos
 mutta ihme kylläkin tytär suostui.
 Pakkastyttö.

Ajoimme mun lempipaikkaan.
Juuri ennen auringonlaskua.







Ja 
tyttären 
ottamat kuvat.





Välillä meillä ihan super äiti/tytär päiviä.
Tämä yksi niistä <3!







keskiviikko 4. tammikuuta 2017

Pakkanen paukkuu



Täällä rannikolla pakkasmittari vaan laskee
ja siihen päälle toi kylmä pohjoistuuli.

 2/3 tässä inhoaa kylmyyttä tässä taloudessa,
mutta mun pakkastyttö ei moksiskaan...

Tito ja minä pelkästä ajatuksesta ulos menosta
melkein jo umpijäässä.

Iltalenkki.
Minä vuorattuna pipoon, villakaulaliinaan ja pakkashousuihin.
Tito villapaitaan.

Karvanaama hyppeli heti kotiovelta
kolmella jalalla
Joten aika pika lenkki:)

Tänään oli pakko käydä hakemassa lisää lämpöä kotiin.
En tiedä mikä tässä vihreässä nyt niin vetoaa.
 Tuntuu nyt omalta.
Ja hassua, 
vihreä aina kuulunut mun "yök" väreihin.









tiistai 3. tammikuuta 2017

Sellainen moneen P:een Tiistai




Pöllö parvekkeella
-jota Tito vahtaa ja murisee

Pyryä ja pakkasta
-vihdoin valkoinen maa

Pöllöjä myös liikenteessä
-pakko ajaa satalasissa motarilla kun näkee about
kaks senttiä eteenpäin?!!!

Pillahtamista,
 Parhautta
 &
perkuleskerpule puhelu
-töissä

Pilaatunutta vettä
-meillä täällä vedessä pöpö,
juoma kelvotonta.

Joten kaupasta kaksi kymmentä litraa
pullovettä.
-ja voin kertoa etten ollut ainut :)

Piste I:n päälle, oma 
puhelin
työpöydän pöydällä
- joten loppuillan huonosti tavoitettavissa.

Paras Tiistai ever?!
EI todellakaan.

Mutta kuitenkin sain sain kolme hyvääkin asiaa
kirjoitettua mun kalenteriin!












maanantai 2. tammikuuta 2017

Viherkasvi kaupoille mars



Tässä taitaa olla mun 
2017 vuoden juttu.

Viherkasveja olohuoneseen 
ei yksi tai kaksi
 vaan tällainen kaunis lajitelma vähän kaikenlaista
sohvaryhmän viereen

Ja wau, toi skateboard kasveineen!

Inspiroidun isosti ja varmasti jatkossa nähdään
tälläkin jotain vastavaa.








sunnuntai 1. tammikuuta 2017

Lupasitteko jotain?



Kolmesataakuusikymmentäviisi
tyhjää sivua.

Mitäkö lupasin vuodelle 2017?

Olla enemmän armollinen itselleni,
 stressaamatta, 
pitäväni itsestäni parempaa huolta.

NOup!

 Lupasin olla enemmän läsnä
äitinä ja ystävänä.
Koska se on tärkeintä.

Tiedän,
 että te tiedätte jolla paikka mun sydämessä <3!
Kiitos että olette.