Tein aikoinaan yhdestä korista lampun
joka nyt taas on olohuoneessa,
pölypussilamppu muuttanut eteiseen.
Tänään ostin samaa sarjaa olevan korin
meidän sohva pöydälle ja kävin
Plantagenista hakeen muutaman viherkasvin koriin.
Huomenna muutamaksi tunniksi töihin
ja sitten suuntana
SAARISTO
ja kolmen päivän vapaat.
Aika nice, sanoisin!






