Näytetään tekstit, joissa on tunniste kori. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kori. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Lamppu ja kori = samaa paria....




Tein aikoinaan yhdestä korista lampun
joka nyt taas on olohuoneessa,
pölypussilamppu muuttanut eteiseen.

Tänään ostin samaa sarjaa olevan korin 
meidän sohva pöydälle ja kävin
Plantagenista hakeen muutaman viherkasvin koriin.

Huomenna muutamaksi tunniksi töihin
ja sitten suuntana
SAARISTO
ja kolmen päivän vapaat.

Aika nice, sanoisin!




maanantai 21. tammikuuta 2013

Lahjoja...


Tällaisilla ihanilla lahjoilla minua 
muistettiin...


Iso tosi makee pölkkykynttilä...




 Tämä tauruspää
koru...
Love it!




Maailman parasta Lindtin Sea Salt
suklaata, suosittelen...
Mums!





sekä tämän hauskan itsevirkatun mustan
korin joka löysi heti paikkansa keittiöstä...


Toivotan kaikille ihanaa ja
valoisaa alkanutta viikkoa.

puss