torstai 11. huhtikuuta 2013

Kevät fiiliksiä töistä...











Tämä viikko mennyt taas kuin siivillä.
Töissä laitettu lujaa vauhtia kesäkalusteita esille ja huomenna urakka 
on onneksi valmis ;)

Paljon ihanaa uutta kivaa kesäkaluste rintamalla,
mun ehdoton suosikki on kuvissakin näkyvä Coral pöytä
penkkeineen sekä makea Sail-katos (joka nyt ei kunnolla kuvissa valitettavasti näy)
Katos taitaa  löytää tiensä mun terassille saaristoon...

Tänään piipahdin myös pikaisesta Kevätmessuilla
mutta mulle kyllä suuri pettymys!!!
Ihan turha reissu ei kuitenkaan ollut,
törmäsin tuttuihin, joita en ole tavannut pitkään aikaan,
  kotiin löytyi ihana lyhty 
ja kuitenkin pari käyttökelpoista hauskaa ideaa...

Hei, huomenna taas jo Perjantai!!!
Halit,

tiistai 9. huhtikuuta 2013

HAASTE /The Naked Truth of Our Home...




Tämä oli niin hauska juttu että päätin myös napata haasteen.

Kaikkihan me tiedämme että aina todellisuus ei  ihan vastaa sitä
mitä me täällä blogissa näytetään kodistamme,
tai ei meillä ainakaan...

















Nyt haastan teidät sisustusbloggaajat
raottamaan realismin verhoja ja kuvaamaan kotianne juuri silloin
kun koti on kaikkea muuta kuin kuvauskunnossa.


Halit,







maanantai 8. huhtikuuta 2013

Kevät otti aikalisää...






Käytiin eilen tarkistamassa jäätilanne,
niin kova kaipuu saaristoon, 
että ihan sieluun sattuu...

Mutta kyllä nyt vaan on henkäistävä syvään,
laskea kolmeen
ja malttaa odottaa.

Mutta pian....

Ihanaa viikkoa kaikille!

Hali










sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Huvinsa kullakin...








Ette ikinä arvaa mitä olen eilen parvekkeella 
auringossa tehnyt ;)

- taitellut kirjan sivuja...

Idean löysin me and alice blogista
ja olin myyty.

Jotta tässä olisi jotain "järkeä"
taitoin jokaiselle teille,
 ihanat lukijani yhden sivun,
 seitsemänkymmentä
sivua on nyt taitettu,
ja jokaiselle uudelle taitan taas yhden sivun lisää.

Nyt ei enään ole auringonpaisteesta tietoakaan,
nimittäin täällä sataa kaatamalla lunta.
Yök, en tykkää yhtään...

Lumisateesta huolimatta, hauskaa ja luovaa
alkavaa viikkoa!






lauantai 6. huhtikuuta 2013

Valon ja varjon leikittelyä...













Sain puhelun,
odotetun,
ihmiseltä,
uudelta,
 ystävältä,
rakkaalta.

Puhuimme pienistä asioista,
auringosta,
meren kauneudesta,
elämässä,
asioista joita arvostamme ja joista pidämme tärkeänä.

Puhelun jälkeen aurinko teki nämä kauniit valot ja varjot,
- kuin elämässä.

Kiitos M!






Aurinkoa ulkona ja sisällä...









Taas herätty upeaan kevät päivään, usko siihen
että kesä kuitenkin tulee vahvistuu...

Tänään nautittu auringon paisteesta, kylmässä
tuulisessa metsässä sekä ihanan keväisessä lämmössä
parvekkeella.

Itse taitellut kirjan sivuja, hm, tyttärenikin
pyöritteli ihmeissään päätään ja ehkä jopa epäili äitinsä
mielenterveyttä :)

Mutta siitä sitten huomenna enemmän...

Halit,


perjantai 5. huhtikuuta 2013

Dogs, dogs and more dogs...











Ihastuin niin koiratauluihin jotka näin Zelected by Houzen
uusimmassa kuvastossa.

Itselläni jo ennestään olohuoneessa vastaavat peurataulut
joihin olen kovasti tykästynyt.

Näitä koiratauluja myös näkynyt useassa kodeissa
sisustuslehdissä joten ei kun netin ihmeelliseen maailmaan,
ja sieltähän ne koiruudet löytyivät, joten ei kun printtaamaan,
ja kehyksiin.


Nyt kollaasi eteisen seinällä,
aika hauska vai mitä?!

Mukavaa alkavaa viikonloppua
Wuff wuff  täältä :)