lauantai 8. helmikuuta 2014

Luumua...





Täällä tohuttu hullun lailla koko päivä.
Kaapista kaivettiin esiin kevät,
ja luumun väri.

Hurahdin tähän luumuun/violettiin 
vuosia sitten ja nyt tuntui taas kivalta väripilkuta
täällä kotona.

To do lista lyhentynyt kahdella huoneella,
reipas minä!!!

Ihailin niin kotia josta postasin,
Nordic cool,
ihanan minimalistinen musta sisustus,
mutta kyllä se nyt vaan on myönnettävä,
minimalistista sisutusta en minä pysty itselleni tekemään
vaikka kuinka yritän…

Kesällä kuitenkin lattian väri muuttuu valkoiseksi,
maalausporukaankin jo yksi vapaaehtoinen ilmottautunut,
käkkäräkiharapää Frida ja toivottavasti Minnakin
innostuu kun saa kutsun ;)
( kesällä siksi jotta pääsemme maalle odottelemaan
lattian kuivumista)





Pikku kullalla menee hyvin in the middle of nowhere
(Sallan mainos lause, ja aika osuava sellainen ;) )

Päivät menny työharjoittelussa 
laskettelukeskuksessa,
illat kiireellisiä,
milloin sählyä,
uusien ystävien luona kyläilyä
ja jopa kuoroharjoituksia ;)
(kylläkin vaan sivusta seuraten)

JA yksi niin ylpeä äiti!

Puss!





Muutosten viikko...




Täällä taas:)

Olisi voinut kuvitella että nyt kun
pikkukulta ollut jo kohta viikon poissa kotoa
että olisi illat aikaa vaan olla ja "möllötellä"
mutta kaikkea muuta….

Täällä töiden jälkeen 
sisusteltu, siivoiltu, siirrelty ;)
Ja vielä pitkä to do lista odottelee.

Tänään laitan hihat heilumaan,
mutta ensikis pitkälle metsälenkille 
tuonne vesisateeseen.


IHQUUUU viikonloppua!


maanantai 3. helmikuuta 2014

Nordic COOL…










(kuvat: Pernille Kaalund)

AAAH,
kuinka inspiroidun tästä upeasta pelkistetystä
 skandinaavisesta
tanskalaiskodista!

Inspiroivaa alkuviikkoa myös
teille kaikille ihanille!



sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Sarvet uudella seinällä ja sunnuntaita….



Eilisen maali session tuloksena
sarvet tippuivat kaksi kertaa seinältä
joten nyt saivat paikan toisesta paikasta, 
jos vaikka pysyisivät paremmin:)

Tänään hyppäsi rannikkolaiset autoon ja
ajoivat toiselle rannikolle, 
eteläisimälle,
Hankoon ja Harmoniaan Minna luokse.

Valitettavasti tällä kertaa todella pikavisiitti,
Minnan ja Murun kanssa ihana salaatti lounas,
kahvit ja takasin Porvooseen.

Meillä nimittäin tällä hetkellä yksi toimiva läpppäri
ja R tarvii Sallaan yhden,
lukio tehtäviä varten,
ja Minna niin kultainen että lainasi yhtä ylimääräistä!
Kiitos!

Vaikka pikainen visiitti olikin, 
oli ihanaa taas tavata Minna ja Murua,
rakkaita,
ja ihailla heidän niin kaunista kotia.

Puss teille,


lauantai 1. helmikuuta 2014

Todays color BLACK...






Antakaa mulle suti käteen,
niin maalaan vaikka mitä:)

Tänään projekti höyläpenkki,
musta!

Maalia jäi paljon yli,
mitäs sitten,
hei,
ikkunana pokat
mustaksi!

Valon lisääntyessä muut tuo väriä,
minä lisään mustaa!




perjantai 31. tammikuuta 2014

Välillä, tyttären ottamia kuvia…




Tyttärenikin pitää myös blogia.
Ihailen paljon tyttäreni ottamia kuvia
ja sain ihan luvalla napata hänen blogistaan muutaman
kauniin kuvan.

Tyttäreni blogi on kyllä enemmän lifestyle/kauneus blogi,
paljon kuvia vaatteista, meikeistä ja tietty itsestään :)
 mutta mukaan eksyy aina
välillä jopa näitä sisustuskuvia ja mielestäni
todella kauniita!





Meillä alkaa ensi viikolla meidän yhteisessä
elämässä uusi aikakausi.
R lähtee kahdeksi kuukaudeksi Sallaan työharjoitteluun,
opiskelee matkailu alaa.

Äiti innoissaan, ylpeä ja myös kovasti suruissaan,
jo nyt ikävöin pelkästä ajatuksesta :)

Olemme olleet NIIIIIN tiivis paketti viimeiset
kuusitoista vuotta,
paljon, 
oikeasti enemmän kun paljon tulta ja tuppuraa,
mutta myös uskomaton yhteenkuuluvuus, 
suuri rakkaus
ja mieletttömästi
ihania yhteisiä ihania lämpimiä hetkiä.
Kovasti huumoria,
meidän omaa,
nauretaan niin että äiti joutuu jopa
joskus väliin kaivaan astmapiipun esiin,
viimeksi eilen :)

Kaksi kuukautta, 
ei vaateita eteisen lattialla
 (josta aina nalkutan)
ei koko vaatekaappia oman huoneen lattialla
 (josta nalkutan vielä enemmän)
ei likaisia astioita, meikkejä, lehtiä, koulukirjoja
pitkin poikin olohuonetta 
(josta räjähdän)

Onko sitä pöhkö, mutta tiedän jo nyt,
tulen kaipaan tätä sotkua,
mitä eniten inhoan.


Mutta eikö sitä sanota,
lapset ovat vaan lainassa...

Love You R
you are my sunshine,
the light of my life!











torstai 30. tammikuuta 2014

Ihan kuin keväällä….





Tänään aamulla aurinko paistoi parvekkeelle
ensimäistä kertaa samanlailla kun
lämpiminä kevät aamuina.

Ihana piristysruiske päivään,
ajatus siitä että lujaa kevättä
kohden mennään,
lujaa vauhtia.

Valoa elämään:)