lauantai 22. maaliskuuta 2014

Minun päiväni...





Tänään  nautittu mielettömän upeasta
auringonpaisteesta
 ulkoillen,
parvekkeella kahvitellen
ja 
rakkaan ystävän ja hänen suloisen pellavapään
kanssa oleillen
lämmöllä,
rakkaudella.

Hymyssä suin.



perjantai 21. maaliskuuta 2014

Kotona, tänään...





Meillä kollaasiseinä pikkasen muuttunut.
Printtasin netistä hauskat,
meidän nimien alkukirjaimet.

Työpöytä  muuttui myös pienemmäksi,
höyläpenkistä tuli tv-taso:)
(kuulostaa varmasti suurelta, 
mutta itseasiassa
yllättävän toimiva, kiva, mielestäni)

Sain myös kivoja uutisia,
Camilla saanut myytyä meidän "koti jutun" eteenpäin,
ulkomaille,
aika wau ;)




Ensi viikon kalenteri niin tiivis että menen pisteestä 
A pisteeseen B hiki hatussaa,
mutta loppuviikkona kiitos seisoo,
matka oman pikkumurun luokse
Sallaan,
 ihanaa!
Erossa jo kaksi kuukautta,
ikävä suuri!
AAH, ihanaaaaaa nähdä!

Puss
ja rentoa viikonloppua!










torstai 20. maaliskuuta 2014

Torstai ja Tito...



Tätä pikku karvakuonoa 
ei vaan voi olla
 kuvaamatta!

Totesi jopa serkunpoika ;)

Torstai on toivoa täynnä.
Puss

(kuvat ottanut O)

keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Keskiviikon kivat -töistä...











Tänään sattui kamera matkaan 
ja näpsin pari kuvaa töihin tulleista kevät jutuista.

Värit herkullisia,
pastellista kirkkaisiin sävyihin
muuta myös paljon musta/valkoista.
 Paljon tähtiä,
tarjoittimissa, matoissa ja tyynyissä ;)

Ihanaia  raitisia puuvillamattoja
upeissa väreissä!

Jos ulkona vielä talvista
töissä jo täysi kevät!

Keskiviikko terkuin,






maanantai 17. maaliskuuta 2014

Uusi viikko...



Kylläpä nämä viikot vilisee vauhdilla.

Eilinen meni niin loikoillessa
että vielä tänäänkin tuntui vaikelta päästä käyntiin;)

Täällä taas ihan täys talvi,
iltalenkille tuli jopa vähän kylmä.

Nyt takkaan tuli, kynttilät 
palamaan, villasukat jalkaan
ja katsomaan viimeviikolla alkanutta
Mustat lesket sarjaa,
joka ainaskin sai minut koukkuun.

Kivaa alkanutta viikkoa,






sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Eilisen fiiliksiä...












Kuten jo eilen kerroin,
serkkupoika,
joka mun silmissä ihan master chef ruuan laitoin suhteen
yllätti,
ja saapui ruokakoreineen
tänne meille ja valmisti aivan
mielettömän 
ihanan illallisen.

Mikä sen upeampaa kuin
saada omassa kodissa
istahtaa
 valmiseen 
pöytään.

Tämä päivä menny niin löffäilyn
merkeissä
sohvan pohjalla,
tekemättä yhtään mitään.

Mutta tällaisetkin päivät välillä
paikallaan.

Ja nyt takasin sohvalle makaamaan ;)
Rentoa sunnuntai iltaa,


lauantai 15. maaliskuuta 2014

Rakkaita...


Mulla ihan paras
suku!

Tänään serkkupoika vaimoineen
saapui tänne rannikolla,
yllärinä,
korin kera.

Kusiini
majoittui keittiöön,
(vaimon ottaessa rennosti sikaarimummo pään alla ;))
ja valmisti käden käänteessä meille
aivan super illallisen.
Kuvia lisää huomenna,

Jälkiruuaksi O:n valmistamaa
taivaallisen herkullista
suklaakakkua.
( isän poika ;) )

 Sanoisin,
 bueno ilta!