tiistai 14. kesäkuuta 2016

Meren äärellä



Illalla töiden jälkeen
me
kolme
teimme 
yhdessä lenkin meren rannalle.

Minä istuin alas
työnsin varpaani santaan
ihaillen noita kahta
Mun rakkaita

Toinen kännykkä tiukasti kädessä, toinen totaalisen
hepulin saaneena, hiekkassa kierien ja kaivellen,
juosten sata lasissa hiekkarantaa päästä päähän
edes ja takas.

Nää sen hepulit on vielä pakko jossain vaiheessa
jakaa videon merkeissä.






Kotiin keräsin kimpun kaislaa ja muutaman kiven.
Ihan saaristo fiilis.

Parvekkeen pöytä muuttanut sisätiloihin koska
pyöreä pöytä matkaa saaristoon ensi viikolla.

Suunnitelma,
 mökin sisustus modernisoituu.
Mutta näistä sitten ensi viikolla...

Tiedättekö sen tunteen kun sormet syyhyää ja pää täynnä
sata ideaa jotka haluisi toteuttaa heti.
Mutta sunnuntaihan on enään muutama hassu päivä.







6 kommenttia:

  1. Kaislat näyttävät hyviltä vaasissa, ihana tunnelma teillä siellä ja koiruuskin makoilee niin nätisti yhdessä kuvassa <3
    Voin aistia tunteesi, kun pää on täynnä ideoita ja nyt tai ei mitään fiilis...
    Onneksi huomenna jo keskiviikkoa ja pian viikonloppu, kivoja loppuviikon päiviä sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä Sari nyt ihan hurahdin näihin kaisloihin. Tito niin linssilude, jos en ajais pois, ois varmaan kaikissa kuvissa :)
      Ihanaa kaksi päivää ja pääsee toteuttan kaikki puolenvuoden ideat jotka kyteneet päässä. Uusi kesä uusi mökki! Parasta viikonloppua Sinulle myös Sari!

      Poista
  2. Kauniita kuvia sulla blogissa.
    Osallistu kastehelmi kakkuvadin arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia. Täälläkin suositaan luonnon antimia, kiviä ja heiniä. Kiva kun luonnosta saa kaikkea kivaa ja ei maksa mitään :).

    Muuttuvakotini.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kyllä todellakin luonto niin täynnä kaikkea kaunista ( ja mun ei edes kannata ostaa mitään "vihreää" kun kaikki kuolee mun käsittelyssä kun en vaan muista kastella :)

      Poista