Näytetään tekstit, joissa on tunniste inspiration. joulukuu. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste inspiration. joulukuu. Näytä kaikki tekstit

lauantai 19. joulukuuta 2015

Fiiliksissä 19/24...


 Nyt alkoi
viikonloppu.


Ja ette ikinä arvaa mun illan suunnitelmia?!
Hih, eilisestä piparisessiosta innostuneena
tänään pakko kokeilla uutta versiota tuosta eilisestä
"prototyypistä"

Nyt kaivan vaan esiin uudet puolet itsestäni,
maltti on valttia 
sekä
hiljaa hyvä tulee...
Hmm, onnistuukohan kuitenkaan minun luonteella?!

Ehkä uudesta mestari teoksesta sitten huomenna 
jopa kuva materiaalia :)
(mutta huom. ehkä)

PS: Vielä on pakko mainita,
ihan superia
 kun meidän taloyhtiön väki innostunut
laittamaan parvekkeensa kauniiksi.
Paljon valoja ja lyhtyjä.

Ihanaa illan pimeydessä kurvata töistä pihaan
kun 7/8 parvekella loistaa valoa.
Kunhan noi yhdet "eikuulujoukkoon" 
siniset valot sais vaan pois:)
Mutta kuitenkin pikku peukku naapurin äijällä
joka myös ilmeisesti fiilistelee näin pimeinä iltoina,
sinisene valoineen ;)




lauantai 6. joulukuuta 2014

Itsenäisyyspäivää....






Täällä nukuttu kahteentoista,
käyty sateisessa ilmassa kumisaappaissa
ja sadetakissa metsälenkillä. 
Hei
joulukuussa ;)

Katsottu tietty 
Tuntematon sotilas,
niin kuuluu
 Itsenäisyyspäivän
 perinteisiin.

Lohi uunissa
ja pian
 Linnan juhlat,
ja kaikki kynttilät sytytetty!

Halaus,