tiistai 21. huhtikuuta 2015

Lomalainen...







... ja puuhastelu päivä
keittiössä,
joka huomenna jatkuu kaakelin maalauksella :)

Kaapit siivottu, ylimääräinen roina heitetty pois
loput viety kirpputorille.

Varasin viikoksi kirppispöydän
ja voin kertoa että nyt ei jäänyt yhtään mitään nurkkiin roikkumaan, odottamaan huomista :)
Melkein niin että välillä tuntui että että en vaan
 pysty/kykenen
( ...saatan vielä joskus tarvita, diibadaaba :) )
mutta teini vieressä käskemässä että 
"äiti kassin vaan, 
hopi, hopi "

Hyvä niin:)


Loma jatkuu...



sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Vipp Shelter...





...BLACK BLACK 
 SO BLACK!
Mutta niin wau!!!!



Tämän pöydän ääressä viihtyisin
aamusta iltaan.

Halaus ja jännää vaali iltaa






lauantai 18. huhtikuuta 2015

Piikikkäät kaverukset...


... jätti suuressa 
lankakorissa.

Täällä kun ei mitkään viherkasvit selviä hengissä
viikkoa pidempään, 
päätin nyt kokeilla jos näiden kanssa selviäisin :)




Töissä alkoi tänään kesäkauden avajaiset,
ja arvakkaapas mitä,
allekirjoittanut on ensi viikon niin talvi lomalla.

Työpadistakin loppui niin sopivasta tänään akku
ja päätin että laitan sen laturiin 
vasta viikonpäästä, 
nyt latailen
vaan omia akkuja!

Parasta viikonloppua!




torstai 16. huhtikuuta 2015

Löytö...


...Minusta superkaunis
 ja
 ennenkaikkia halpa jakkara 
naapuri kaupasta Jyskistä,
kotiutui.

Love it!

Huomenna piiiitkästä 
aikaa tää mamma lähtee 
pikkaisen hippasille :)

Ja mikä parasta, pääsen halaileen
Friduliina pitkästä aikaa 
ja ihastelemaan uutta kaunista kotia!

Kivaa loppuviikkoa!










maanantai 13. huhtikuuta 2015

Kaunis olohuone...



... tykästyin suuresti tähän kauniiseen olohuoneseen!

Valoisa, yksinkertainen, harmoonininen,
kuitenkin ihanan persoonallinen.

Täällä viihtyisin!





Valoisaa alkanutta viikkoa!

sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Aurinkoenergiaa...


... Wau, Wau ja vielä kerran Wau!!!
Mikä ihana auringonpaiste ja lämpö 
lauantaina 
sekä mitä positiivista energiaa tuollainen
kaunis päivä tuokaan mukanaan.

Perjantai iltana töistä kotiin ajellessani
oli meikän patterit niin loppu
 ja
 ajatus viikonlopun yli nukkumalla tuntui
todella houkuttavalta ajatukselta :)

Mutta kuinka kävikään,
lauantai aamuna ennen puoli kahdeksaa 
tämä mamma pirteä kuin peipponen.

Aamukahvit,
 piiiitkä lenkki karvakuounon kanssa,
pyykkikone hyrrään,
imuri esiin,
ikkunan pesua ja parvekkeen siivous.

"Pääsiäismunia" en raaskinut laittaa
kaappiin odottelemaan ensi vuotta,
päätyivät parvekkeen sohvapöydälle metallilyhtyyn.



Näin iltaisin jopa kahdessa munassa palaa tuikut
(ja nämä ihan oikeat munan kuoret. Tämän hauskan idean
löysin Tiina H:n Mustikkamäki blogista pääsiäisen aikaan. 



Tänään kiva vierailu vaarin luona, 
hyvää ruokaa, kesärenkaat ja pesty auto :)
Moikkaamassa myös rakasta tätiäni, 
joka minulle kuin
toinen äiti,
sekkupoika perheineen juuri kotiin lähdössä,
(uskaltautunut eilen paratiisi saareen viikonlopuksi)
Mun sydänkäpynen pikku E, 
joka niin kyselee koska
pääsee meille "öööökylään"

Sanoisin, että 10+ viikonloppu!

Ps: ja ihan parasta mun rakas ystävä Frida
on valittu mukaan Indiedays Blog Awards 2015 äänestykseen.
josta löydät myös linkin mistä pääset äänestämään tätä
ihanan kikkarapään kaunista blogia!



perjantai 10. huhtikuuta 2015

Mustaa ja hopeeta...








...olohuoneen seinällä.

Vaikka olin ihan tyytyväinen "entisen" olohuoneen
sisustukseen, eksyin sellaiseen blogiin kun 
blogi, 
joka täynnä mielettömän inspiroivia koteja,
 ruotsista, tanskasta ja norjasta...

Selailin tätä blogia varmaan noin tunnin
ja sitten oli vaan pää täynnä ideoita 
ja sormet syyhysivät :)




Ja niinpä, kaikki tällä muuttui,
taas kerran!




Mutta minä tällainen,
olen aina ollut,
enkä tästä varmaan koskaan muutu...

Meidän koti elää
 fiiliksen ja tunteiden mukaan.

Ja sitten taas tämä meidän linssilude,
pakko oli asettautua omaan sänkyyn kun huomasi että
kuvasin....
Ja ei kun pose ;)



Ihanaa viikonloppua,
huomenna
nautitaan 
ihan täysillä
lämmöstä ja auringosta!
(ja täällä ainaskin pestään viimein nuo ikkunat
jotta saadaan valoa sisään :) )