Viikonloppuna ystävätär kylässä koiraneiti Nitan kanssa. Ihana pakkaus, meidän karvanaama myös aivan myyty tälle temperamenttiä täynnä olevalle neidille. Tämä neiti laittoi kyllä heti meidän pikkumiehen ojennukseen :)
sunnuntai 7. syyskuuta 2014
lauantai 6. syyskuuta 2014
Lilan sävyt palasivat...
Ja kun vihdoin löysi tiensä tänne meille, innostus melkeen ohi, mutta kotiin ostin muutaman tyynyn ja tän ihanan Hemtexin maton, jonka oli jo unohtanut.
Ja nyt taas tuntuu lila niin hyvältä väripilkulta, vaikka värit ja minä ei ehkä paras yhdistelmä, niin black and white tylsä tyyppi kun olen, kaiken suhteen:)
Puss, PiaB
perjantai 5. syyskuuta 2014
Harvoin käy näin....
Tämä todella harvinaista, että innostun jostain uudesta mitä meille töihin tulee, mutta nyt kävi niin...
Mutta nämä lähti kotiin asti. Ihanat uudet Flora tuikkukupit, löytyy lilan värisinenä sekä kirkkaana. Sarjaan kuulu myös iso maljakko, kotona kyllä nyt kynttilälyhtyä, mutta saa varmaan jossain vaiheessa sisäänsä myös kukkia tai ehkä jotain risuja...
Surullista, mutta onneksi se uusi "saaristo elämä" mitä odottaa. Tietoisena siittä, jaksan ehkä nippa nappa taas talven?!!! Tätä en kylläkään allekirjoita!
PiaB
torstai 4. syyskuuta 2014
Herkkutatti ilta...
Tänään töistä päästyäni nappasin sienikorin käteeni ja lähdimme upean ilta-auringon saattelemana
metsälenkille. Ja kyllä kannatti, metsä pullollaan herkkusieniä! Huomenna pakko mennä hakemaan loput koska pimeys pääsi yllättämään liiankin nopeasti :)
Mutta saalis kuitenkin niin suuri että siitä jo pääsee kokkailen itselleen herkkuja. Uusimassa
Kotivinkissä oli nimittäin seuraava resepti jota meinasin kokeilla....
keskiviikko 3. syyskuuta 2014
Syyskuu...
Täällä sairasteltu sitkeää flunssaa
Sekä
kaikki tuleva, taakse jättäminen ja syksy vie
energiaaa ja voimavaroja enemmän kun osasi
odottaaa....
Askel ja päivä kerrallaan, eteenpäin!
Halaus,
PiaB
torstai 28. elokuuta 2014
Kohti uusia haasteita...
...tänään se nyt on selvinnyt,
tulevaisuus,
uusia haasteita edessä,
iloitsen,
mutta myös iso suru ja murhe,
kaikesta mitä taakseen jättää,
upeat, rakkaat,
jonka kanssa jaettu alamäet,
isot onnistumiset,
itkut, naurut,
elämän ilot ja surut...
Olo haikea, surullinen...
Mutta onnellinen siittä että olen saanut
kokea nämä kolme mielettömän upeaa vuotta,
teidän kanssa,
ja vaikka asiat muuttuu,
tämä säilyy,
aina,
minun sydämessä!
PiaB
sunnuntai 24. elokuuta 2014
Syksyistä valoa sisätiloihin...
Meillekin on kotiin kotiutunut
happy lights valot.
Ihanan lämpimät kuparin sävyt!
Ihanaa sunnuntai-iltaa!
PiaB
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











