sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Koiramaista menoa...

                                             

 Viikonloppuna ystävätär kylässä koiraneiti Nitan kanssa. Ihana pakkaus, meidän karvanaama myös aivan myyty tälle temperamenttiä täynnä olevalle neidille. Tämä neiti laittoi kyllä heti meidän pikkumiehen ojennukseen :) 

                                                       
         

Tämä viikko aloitettiin kynttilänvalossa, kuinkas muutenkaan. Nyt ihailemaan suomen kauneimpia koteja.


                                                           Kivaa uutta viikkoa teille kaikille!
                                                                           PiaB 

lauantai 6. syyskuuta 2014

Lilan sävyt palasivat...

                     
                                      


                                       


                                        


                            

Jaahas, se on taas täällä, lila väri. Ja tää tapahtuu näemmä joka syksy..... Muistan aikoinaan kun tilasin Bolig Liv lehteä ja sielä koti jossa pieniä vivahteita lilian sävyissä kaiken musta-valkoisen keskellä, vuosi 2007 ( oli pakko tarkistaa :)))) ) ja rakkautta ensi silmäyksellä!!! Ja sillon kun etsin, ei lilaa sisutustyynyä missään!   

Ja kun vihdoin löysi tiensä tänne meille, innostus melkeen ohi, mutta kotiin ostin muutaman tyynyn ja tän ihanan Hemtexin maton, jonka oli jo unohtanut.

Ja nyt taas tuntuu lila niin hyvältä väripilkulta, vaikka värit ja minä ei ehkä paras yhdistelmä, niin black and white tylsä tyyppi kun olen, kaiken suhteen:) 

                                                             Puss, PiaB 

                                    



       

perjantai 5. syyskuuta 2014

Harvoin käy näin....

                                


Tämä todella harvinaista, että innostun jostain uudesta mitä meille töihin tulee, mutta nyt kävi niin...
Mutta nämä lähti kotiin asti. Ihanat uudet Flora tuikkukupit, löytyy lilan värisinenä sekä kirkkaana. Sarjaan kuulu myös iso maljakko, kotona kyllä nyt kynttilälyhtyä, mutta saa varmaan jossain vaiheessa sisäänsä myös kukkia tai ehkä jotain risuja...




                              

                                           


Huomenna työpäivä, mutta sunnuntai onneksi vapaa...  Kamalin edessä, nimittäin sunnuntaina joutunee varmaan sulkemaan talveksi ovet paratiisisaaressa. Aina yhtä haikea tunne, todeta, kesä on vaan ohi, syksy ja myrskyt, sade ja kylmyys vaan aina tulee ja täällä taas aletaan laskeen päiviä kevääseen ja saariston rauhaan.
 
Surullista, mutta onneksi se uusi "saaristo elämä"  mitä odottaa. Tietoisena siittä, jaksan ehkä nippa nappa taas talven?!!!  Tätä en kylläkään allekirjoita! 

                                                               PiaB 

torstai 4. syyskuuta 2014

Herkkutatti ilta...

                                       
  

Tänään töistä päästyäni nappasin sienikorin käteeni ja lähdimme upean ilta-auringon saattelemana
metsälenkille. Ja kyllä kannatti, metsä pullollaan herkkusieniä!  Huomenna pakko mennä hakemaan loput koska pimeys pääsi yllättämään liiankin nopeasti :) 


Mutta saalis kuitenkin niin suuri että siitä jo pääsee kokkailen itselleen herkkuja. Uusimassa 
Kotivinkissä oli nimittäin seuraava resepti jota meinasin kokeilla.... 


        

                                                           Syysterkuin, PiaB 

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Syyskuu...

                                        


                                                   Täällä sairasteltu sitkeää flunssaa 
                                                                       Sekä 
                                              kaikki tuleva, taakse jättäminen ja syksy vie
                                              energiaaa ja voimavaroja enemmän kun osasi
                                                                   odottaaa.... 

                                              Askel ja päivä kerrallaan, eteenpäin! 

                                                                   Halaus, 
                                                                     PiaB 
                                               

torstai 28. elokuuta 2014

Kohti uusia haasteita...



...tänään se nyt on selvinnyt,
tulevaisuus,
uusia haasteita edessä,
iloitsen,
mutta myös iso suru ja murhe,
kaikesta mitä taakseen jättää,
upeat, rakkaat, 
jonka kanssa jaettu alamäet,
isot onnistumiset,
itkut, naurut,
elämän ilot ja surut...

Olo haikea, surullinen...

Mutta onnellinen siittä että olen saanut 
kokea nämä kolme mielettömän upeaa vuotta,
teidän kanssa,
ja vaikka asiat muuttuu,
tämä säilyy,
aina,
 minun sydämessä!

PiaB







 




 



sunnuntai 24. elokuuta 2014

Syksyistä valoa sisätiloihin...



Meillekin on kotiin kotiutunut
happy lights valot.

Ihanan lämpimät kuparin sävyt!
 


Ihanaa sunnuntai-iltaa!
PiaB