torstai 17. joulukuuta 2015

Tästä puusta on ollut moneksi 17/24




Viime jouluna 
tämän toimitti meillä joulukuusen
roolissa,
 jota silloin
 jouluksi kotiin Sallasta muutamaksi päiväksi tullut tytär
 ei ymmärtänyt/hyväksynyt alkuunkaan.
( hänen joulu pilalla, kun kuusi olisi pitänyt olla :) )



Joulun jälkeen siirtyi 
keittiöön
valopuuksi...



... ja sitten keväällä
 takaisin
olohuoneseen.

Kesällä alkoi mietityttään
pitäisikö heittää pois,
mutta meidän välille syntynyt jonkinlainen "tykkäänsusta" side
joten
 siirsin puun parvekkeelle ja siellä se nyt
valaisee meidän synkkää synkempääkin talvea.





Mistähän se keväällä löytää paikkanasa,
vai löytääkö?!




tiistai 15. joulukuuta 2015

Paperikoristeet...


Viime vuonna Destinysta
ostettu.

Eikä ole viime joulun jälkeen
kaappiin perukoille joutunutkaan
koko vuotena,
pyöriny, roikkunut,
millon missäkin.


maanantai 14. joulukuuta 2015

I did it 14/24



Eilen sain vihdosta viimein melkein kaikki
kaapit tyhjennettyä ja siivottua
ja 
olo on kuin voittajalla:)

Ulos lensi jätesäkki kaupalla
vuoden kaapissa lojunutta turhaa tavaraa.
(osan sisustuskamasta pakkasin Ikean kassiin 
ja 
tänään viimeisiä roskia viedessäni huomasin 
että kierrätys toimii :) )

Nyt voi ottaa
rennosti
ja todellakin tämä
 Maanantai vapaa
 onkin mennyt tyystin 
makoillessa.









lauantai 12. joulukuuta 2015

Lauantai...



Tänään,
 oli tarkoitus 
siivota, 
raivata kaapeista kaikki ylimääräinen pois.

Mutta ei, 
löffäilyksi meni,
meidän päivä.

Ehkä huomenna?!








perjantai 11. joulukuuta 2015

Tässäkö meidän uusi matto...



 Mikä ihanuus!

Meille ASKO:on tullut tällainen 
upea kaunokainen,
pehmoinen
valkoisena ja harmaana.

Matto, 
kuin tehty meille,
eiks vaan?

Nomad matto
 ( tytär naurahti, maton nimeä)
eli kai tämä vaan meidän juttu :)

Maton koko 160X230
ja
 nyt tarjouksessa
 ASKO:ssa!